ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanię reklamową ,,Liczą się ludzie", w której zachęca Polaków do realizacji swoich zamierzeń. Tym razem w reklamach bank nie mówi o konkretnych produktach i usługach, ale o ludziach i o tym co jest dla nich ważne oraz co się liczy w ich życiu.
W nowej kampanii ING Bank Śląski zachęca Polaków do uświadomienia sobie swoich celów, a następnie do ich realizacji. Idea kampanii opiera się na założeniu, że ludzie, którzy uświadomią sobie czego chcą w życiu, łatwiej i szybciej przechodzą do działania. W spocie telewizyjnym Marek Kondrat podsumowuje ją słowami: ,,Dobrze jeśli wiesz, czego chcesz, a jeszcze lepiej, jeśli to zrobisz".
Chcemy, aby ING Bank Śląski nie tylko wyróżniał się nowoczesnymi produktami bankowymi i wysokiej jakości obsługą, ale też inspirował, motywował i zachęcał ludzi do rozwoju oraz realizacji zamierzeń. Mamy teraz w Polsce dobre czasy na własny rozwój, aktywność, realizowanie siebie. Polacy są bardziej niż kiedyś skłonni brać sprawy w swoje ręce, wyznaczają sobie cele i wierzą, że ich realizacja w głównej mierze zależy od nich samych. Jak wynika z raportu ,,Diagnoza Społeczna 2013", odsetek Polaków, którzy oceniają swoje życie za udane jest najwyższy od 1993 r. - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
Emisja spotów telewizyjnych zostanie wsparta działaniami w Internecie. Na potrzeby tego medium sparafrazowana została myśl kampanii: ,,Dobrze jest wiedzieć, czego się chce, a jeszcze lepiej to zobaczyć". Idea akcji opiera się na założeniu, że to co zwizualizowane i wypowiedziane publicznie motywuje do podjęcia działań. Od 27 października br. na dedykowanej stronie www.liczasieludzie.pl każdy będzie mógł podzielić się swoimi celami. Najciekawsze z nich zilustrują uznani graficy, między innymi Paweł Jońca, Katarzyna Bogucka, Bartosz Kosowski oraz Adam Lapko.
Na start kampanii na stronie www.liczasieludzie.pl udostępnione zostały grafiki ilustrujące marzenia znanych trendsetterów, których konsekwencja w realizacji własnych celów może być inspiracją dla innych. Do wsparcia akcji w internecie zostali zaproszeni - Łukasz Jakóbiak, autor internetowego talk-show 20m2, Artur Kurasiński, współtwórca cyklu spotkań dla przedsiębiorców Aula Polska, Monika Mikowska, autorka bloga jestem.mobi, Przemysław Pająk, twórca spiderweb.pl oraz Anna i Marcin Nowakowie, prowadzący bloga gdziewyjechac.pl.
Zaproszenie trendsetterów do współpracy jest spójne z ideą kampanii - na różnych etapach życia, każdy ma swoje dążenia, małe i wielkie, materialne i niematerialne. Ważne, aby je sobie uświadomić i do nich dążyć, nawet wtedy, gdy poprzednie już zrealizowaliśmy - mówi Barbara Pasterczyk.
Nowe spoty są dostępne na profilu banku w serwisie YouTube:
- Tytuł kampanii: Liczą się ludzie
- Start kampanii: 19 października
- Narzędzia:
- TV: 30' i 60' spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
- Internet: VOD, display, social media
- OOH: siatki wielkoformatowe, billboardy
- Materiały w placówkach banku
- Kreacja: Brain
- Media: Lowe Media
- Kreacje internetowe: GONG
- BTL: CODE.
- PR: Kolko
dostarczył infoWire.pl