W czwartek, 4 grudnia 2014 roku, podczas uroczystej gali ogłoszono wyniki I edycji konkursu EBKreator organizowanego przez GazetaPraca.pl. Kampania employer brandingowa Orange Polska realizowana przez Havas PR Warsaw została uznana za najlepszą kampanię EB 2014 roku.
Kampania doceniona została za metodyczne podejście i konsekwentną, przemyślaną egzekucję, a także realne przełożenie wyników badań kultury organizacyjnej i opinii pracowników na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy jako pracodawcy.
Zintegrowana kampania obejmowała badania, opracowanie strategii, akcję wewnętrzną ,,Zarażamy ciekawością" oraz kampanię zewnętrzną w portalach rekrutacyjnych i branżowych. W ramach działań zorganizowano także konkurs ,,Abonament na pasję" w portalu społecznościowym Facebook.
EBKreator, organizowany przez GazetaPraca.pl to konkurs, którego celem jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu, czyli kreowaniu marki pracodawcy.
Havas PR Warszaw odpowiadała za koncepcję i realizację działań employer branding dla Orange Polska zaplanowanych w 2014 roku. Kreacja, strategia oraz aktywności z obszaru digital powstały przy współpracy z Havas Worldwide Warsaw.
dostarczył infoWire.pl