Wraz z początkiem października Pudliszki rozpoczynają kampanię promującą ulepszoną recepturę sosów gorących Pudliszki. Kampania telewizyjna, w internecie oraz w punktach sprzedaży przedstawia sosy w nowej, ulepszonej odsłonie smaczne jak nigdy wcześniej, pełne soczystych kawałków dojrzałych pomidorów.
Spoty reklamowe przedstawiają krok po kroku proces przygotowania sosów w trosce o każdy składnik. Pudliszki podkreślają, że tylko wybór najlepszych warzyw, soczystych pomidorów pozwalaja zagwarantować najlepszy smak smak, który nie jest kwestią przypadku.
Nowa receptura, jeszcze lepszy smak
Nowe sosy Pudliszki są przygotowywane z wysokiej jakości warzyw, nie zawierają konserwantów, a świeżość i pełnię smaku zachowują dzięki specjalnemu procesowi polegającym na tradycyjnym wekowaniu. Róznorodne smaki sosów pozwolą konsumentom na przygotowanie w domowym zaciszu specjały uwielbianej przez Polaków kuchni włoskiej, czy orientalnej.
Ulepszona formuła sosów Pudliszki powstała we współpracy z konsumentami, z którymi konsultowano zmiany w recepturze nowy, bardziej naturalny smak został przez nich potwierdzony podczas blind testów.
- Kampania ulepszonych sosów Pudliszki wyraźnie podkreśla troskę o każdy składnik. Sosy są smaczne jak nigdy wcześniej, gdyż zostały przygotowane z dojrzałych pomidorów i innych, starannie wyselekcjonowanych chrupiących warzyw, bez sztucznych dodatków. Dzięki najlepszym składnikom każdy może przekonać się, że ten smak nie jest kwestią przypadku mówi Marzena Więckowska, rzecznik prasowy marki Pudliszki.
Tegoroczną nowością w asortymencie marki Pudliszki są dwa wyjątkowe sosy: arrabiata z papryczką chilli uprawianą na słonecznych plantacjach Hiszpanii oraz z płatkami czosnku o unikatowej, niedostępnej do tej pory na polskim rynku, recepturze.
Dodatkowo, dwa sosy, które znajdują się się w portfolio marki - Sos Oryginalny i Bolognese Pudliszki, jako jedyne na rynku w tej kategorii mogą się pochwalić pozytywną opinią Instytutu Matki i Dziecka.
Gwarancja jakości
Wraz ze startującą w październiku kampanią promocyjną nowej, ulepszonej receptury sosów, Pudliszki rozpoczynają akcję Gwarancja smaku albo zwrot pieniędzy. Każda osoba niezadowolona ze smaku sosu ma do końca roku szansę odzyskać pieniądze za zakupiony produkt. Więcej informacji oraz szczegółowy regulamin są dostępne na stronie: http://www.pudliszki.pl/gwarancja-smaku-albo-zwrot-pieniedzy/
W ofercie marki obecnie znajduje się 10 wariantów sosów: Oryginalny, Słodko-kwaśny Łagodny i Pikantny, Po bolońsku, Z pieczarkami, Z papryką, Włoski oraz Chiński. Sosy, tak jak pozostałe produkty Pudliszki nie zawierają glutaminianu sodu czy konserwantów, aby wydobyć z nich najpełniejszy smak. Rekomendowana cena detaliczna wszystkich sosów wynosi 5 zł.
Spoty będą emitowane od 1. października przez miesiąc, w największych kanałach oraz kanałach tematycznych. Kampania będzie wsparta również działaniami w internecie oraz punktach sprzedaży. Za przygotowanie strategii mediowej, planowanie i zakup mediów dla HJ Heinz dom mediowy Mindshare. Kreacje wykorzystywane w kampanii opracował Change Integrated. Działania PR prowadzi agencja MSL Group.