Tylko do 21 maja można zgłaszać się do konkursu ,,Dyrektor Marketingu Roku". To już piąta edycja. Celem konkursu jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów działów marketingu.
Marketing odgrywa w przedsiębiorstwach coraz większą rolę. Osoby zajmujące się nim doskonale znają rynek i wiedzą, jakie są oczekiwania klientów. Marketingowcy, aby uzyskać wyniki, muszą pracować z osobami z różnych działów w firmie. ,,To tacy ludzie renesansu, którzy - niestety - nie są doceniani. Stąd pomysł na konkurs »Dyrektor Marketingu Roku«" - mówi Paweł Netczuk, prezes firmy Mediarun, organizatora konkursu.
O tytuły ,,Dyrektor Marketingu Roku" i ,,Osobowość Marketingu Roku" mogą ubiegać się całe zespoły, jak również pojedyncze osoby. Warunek jest jeden - należy kierować działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi w przedsiębiorstwie, instytucji lub organizacji pozarządowej. ,,Do konkursu kandydaci mogą zgłosić się sami lub zostać zgłoszeni przez przedstawicieli zarządów firm, działów kadr czy agencji reklamowych i mediowych" - informuje rozmówca. Co ważne, zgłoszenia indywidualne są bezpłatne.
Konkurs ,,Dyrektor Marketingu Roku" to okazja do ukoronowania ciężkiej pracy osób, które w marketingu osiągają ponadprzeciętne wyniki na rynku polskim i międzynarodowym. Wyróżnienie przez kapitułę nie tylko daje satysfakcję - motywuje także do dalszej pracy i otwiera drzwi do lepszej przyszłości.
dostarczył infoWire.pl