PR-owcy na traktory, czyli dotPR dla John Deere

PR-owcy na traktory, czyli dotPR dla John Deere

Dodano:   /  Zmieniono: 

Agencja dotPR rozpoczyna współpracę z John Deere Polska - przedstawicielem największego na świecie producenta maszyn rolniczych oraz urządzeń do pielęgnacji terenów zielonych. Pracownicy agencji będą odpowiadali za budowę widoczności marki w mediach oraz internecie.

Deere & Company to jedna z najstarszych firm przemysłowych w Stanach Zjednoczonych. Założona przez John Deere'a kowala i wynalazcę w ciągu 175 lat z jednoosobowej kuźni kowalskiej przeobraziła się w światową potęgę, która dziś prowadzi działalność w 160 krajach, dysponuje 65 fabrykami w 18 państwach i zatrudnia 61 tys. osób. W 2011 roku wartość sprzedaży produktów JD wyniosła ponad 32 mld USD. Koncern od 12 lat posiada przedstawicielstwo także w Polsce.

- John Deere to nie tylko jedna ze 100 największych marek na świecie wg. Interbrand, ale także prawdziwa ikona mówi Adrian Łaźniewski współwłaściciel dotPR odpowiedzialny za koordynację działań dla John Deere Polska. Wie o tym każdy, kto oglądał np. kultowy film Davida Lyncha Prosta Historia, w którym amerykański emeryt przemierza stan Iowa na zielonej kosiarce z poprzecznym żółtym paskiem i znaczkiem jelenia na masce dodaje.

Klient wybrał dotPR na drodze konkursu ofert.  Współpraca potrwa minimum 12 miesięcy.  

dotPR to agencja public relations wyspecjalizowana w działaniach komunikacyjnych prowadzonych w internecie, w tym szczególnie w tzw. nowych mediach (serwisy społecznościowe, mikroblogging, etc). Przewagą konkurencyjną dotPR jest również wykorzystywanie rozwiązań technologicznych w obszarze tradycyjnego public relations.  Agencja do tej pory wspierała wizerunkowo, m.in. takich klientów jak m.in. Allegro, Tablica.pl, Citeam.pl, ESKK, Exide/Centra, CIBER, HBO, GG Pro (Livechat Software), Kolporter S.A. czy PBG Erigo.

Źródło: dotPR;
dostarczył:
netPR.pl