8000. Żabka już otwarta. Wyposażona w smart rozwiązania

8000. Żabka już otwarta. Wyposażona w smart rozwiązania

Żabka otworzyła 8000 sklep
Żabka otworzyła 8000 sklep Źródło: Żabka
10 lutego otwarto 8000. sklep sieci Żabka. Placówka zlokalizowana jest na terenie Sierakowa (woj. wielkopolskie). Sklep wyposażony jest w smart rozwiązania mające na celu usprawnienie pracy franczyzobiorcy i sprzedawców.

8000. Żabka jest zarazem pierwszym sklepem mieszczącym się w Sierakowie, mieście położonym na skraju Puszczy Noteckiej, pomiędzy jeziorami Jaroszewskim i Lutomskim. Placówka zlokalizowana jest przy ul. Armii Krajowej 1.

– Żabka nieustannie dąży do tego, by być jak najbliżej klientów i rozwijać lokalną przedsiębiorczość. W 2021 roku otworzyliśmy 1100 sklepów. Obecnie nasza sieć liczy 8000 placówek, w których łącznie zapewnionych jest ponad 30 tys. miejsc pracy. Coraz intensywniej rozwijamy się też w miejscowościach poniżej 50 tys. mieszkańców – podkreśla Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający sieci Żabka.

– Wiele z nich to miejscowości, w których – podobnie jak w Sierakowie – wcześniej nie było Żabki. Nieustannie wspieramy franczyzobiorców wieloma narzędziami, dzięki którym prowadzenie biznesu jest łatwiejsze. Żabka w Sierakowie jest pierwszym sklepem, w którym funkcjonują innowacyjne rozwiązania technologiczne oparte na sztucznej inteligencji, które współpracują z obsługą sklepu – dodaje.

Smart rozwiązania w Żabce

8000. Żabka wyposażona jest w smart rozwiązania, mające na celu usprawnienie pracy franczyzobiorcy i sprzedawców. Dzięki słuchawkom obsługa sklepu otrzymuje komunikaty dotyczące ewentualnej awarii sprzętu chłodniczego i konieczności zabezpieczenia towaru, czy informacje o sytuacjach wymagających interwencji człowieka, jak np. brak parówek na rollerze czy kawy w kawomacie oraz konieczności wyczyszczenia tych urządzeń.

Dzięki odpowiednim czujnikom można łatwo dostosować temperaturę w sklepie do aktualnie panujących warunków atmosferycznych, pomiar zużycia energii pozwala na weryfikację poprawność działania urządzeń, a czujniki zalania wykryją usterki sprzętu chłodniczego, w efekcie obniżając koszty oraz redukując czas przestoju sklepu.

Żabka prowadzona jest przez pochodzącą z regionu franczyzobiorczynię Julitę Szulczyk.

– Postanowiłam kontynuować rodzinną tradycję. Odkąd pamiętam miałam styczność z Żabką, jako że oboje moi rodzice prowadzą swoje placówki pod szyldem sieci. Pomagałam im w biznesie – posiadam więc praktyczną wiedzę o franczyzie z Żabką. Bardzo się cieszę, że przyszło mi poprowadzenie 8000. placówki sieci w Polsce. Dodatkowo mój sklep będzie wyróżniać szereg narzędzi smart, a także stojaki i stacja naprawy rowerów – podkreśla Szulczyk.

Czytaj też:
W „śpiewającej” reklamie Żabka przypomina, że zakaz handlu w niedziele jej nie dotyczy