Japoński gigant odzieżowy w Polsce. Można już robić zakupy

Japoński gigant odzieżowy w Polsce. Można już robić zakupy

Uniqlo
Uniqlo Źródło:Shutterstock
Japoński gigant odzieżowy Uniqlo otworzył swój pierwszy sklep w Polsce. Zlokalizowany jest on w samym centrum Warszawy i według wstępnych planów ma działać przez rok.

27 października miało miejsce uroczyste otwarcie sklepu japońskiego giganta odzieżowego Uniqlo. Sklep zlokalizowany jest na terenie Domów Towarowych Wars Sawa Junior przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie. Umowa najmu obejmuje ok. 1,5 tys. mkw., w tym 800 mkw. powierzchni handlowej rozlokowanej na dwóch piętrach.

– Decyzję o otwarciu sklepu stacjonarnego w Polsce oparliśmy na doświadczeniach związanych z funkcjonowaniem naszego europejskiego sklepu internetowego. Wierzymy, że sklep stacjonarny działający w formule pop up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany związane z jego przyszłością – podkreśla cytowany przez serwis propertynews.pl Taku Morikawa, Uniqlo Europe CEO.

Uniqlo przynajmniej na rok

Według wstępnych planów sklep ma działać w naszym kraju przynajmniej przez rok. – W tym czasie chcemy zapoznać się z upodobaniami polskiego klienta – wyjaśnia Agata Bojas, General Manager Uniqlo Poland.

W asortymencie sklepu klienci znajdą przede wszystkim ubrania i dodatki charakteryzujące się m.in. minimalistycznym wzornictwem. Coś dla siebie mają znaleźć zarówno osoby preferujące elegancki styl, ale też ci, którzy lepiej czują się w wygodnej stylizacji. Sklep podzielony jest na na trzy strefy – damską, męską, a także dziecięcą.

Zwraca uwagę fakt, że płatności można dokonywać nie tylko w klasycznych kasach, ale też w innowacyjnych kasach samoobsługowych – klient wkłada produkty do kosza i natychmiast może zająć się płatnością. Cały proces transakcyjny trwa niecałą minutę. – Zależało nam na tym, by umożliwić klientom swobodne zakupy bez potrzeby kontaktowania się z obsługą, jeśli nie ma takiej potrzeby – podkreśla Agata Bojas.

Uniqlo założono w 1949 roku w Japonii. Obecnie firma jest częścią holdingu Fast Retailing Co., Ltd. Przedsiębiorstwo posiada ponad 2000 sklepów na całym świecie (w tym 62 placówki w Europie) i zatrudnia 30 tys. pracowników.

Czytaj też:
Północnokoreańska rakieta przeleciała nad Japonią. Ludność odsyłano do schronów
Czytaj też:
Będzie nowy dyskont w Polsce. Konkurencja dla Pepco

Źródło: Propertynews.pl, Bankier.pl