PKN Orlen, InPost, czy sieć sklepów Biedronka - to tylko niektóre firmy sponsorujące polską reprezentację w piłce nożnej. Nadchodzący Mundial to dla sponsorów niezwykła okazja na zwiększenie rozpoznawalności swojej marki.
20 listopada, czyli już w niedzielę ruszają Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Dwa dni później Polacy rozegrają swój pierwszy mecz i zmierzą się z reprezentacją Meksyku. To wielki dzień nie tylko dla milionów kibiców biało-czerwonych, ale też dla sponsorów narodowej kadry. Udział Polaków w turnieju to dla sponsorów okazja na marketingową ekspozycję przed milionową publicznością (szacuje się, że w telewizji tegoroczny Mundial zobaczy nawet 5 mld widzów) i ogromna szansa na zwiększenie rozpoznawalności swojej marki.
Nowy sponsor główny
Kto sponsoruje biało-czerwonych? Zacznijmy od tego, kto sponsorem już nie jest.
Źródło: Bankier.pl, PZPN, Press.pl, Wprost.pl