Prawie 30 tys. nowych pracowników i ponad 500 nowych sklepów. Ambitne plany Pepco

Prawie 30 tys. nowych pracowników i ponad 500 nowych sklepów. Ambitne plany Pepco

Pepco
Pepco Źródło:Shutterstock / Grand Warszawski
Pepco chce zatrudnić w tym roku prawie 30 tys. nowych pracowników. Ma to związek z planami otwarcia ponad 500 placówek. Firma chce też zadebiutować na dwóch nowych rynkach.

Ponad 29 tys. nowych pracowników chce zatrudnić w tym roku Pepco. Dołączą oni do grupy ponad 26 tys. osób, które pracują w sklepach sieci w Europie z czego niemal 40 proc. w Polsce (w tym ok. 1000 osób w poznańskiej centrali firmy).

Pepco na dwóch nowych rynkach

Tak ambitne plany zatrudnieniowe to efekt planowanych w tym roku otwarć. Jak podaje serwis handelextra.pl, w 2023 roku ma powstać ponad 500 placówek Pepco. Firma chce też zadebiutować na dwóch nowych rynkach. Chodzi o Portugalię (debiut planowany jest na wiosnę) oraz Bośnię i Hercegowinę (Pepco pojawi się tam w drugiej połowie roku).

– Pracownicy to filar, na którym opiera się dynamiczny rozwój Pepco. Dzięki codziennemu zaangażowaniu każdej z zatrudnianych przez nas osób możemy docierać do jeszcze większej liczby klientów, czego najlepszym dowodem było niedawne otwarcie naszego 3000. sklepu. Cieszę się, że zatrudnieni w Pepco rozwijają się razem z firmą, tworząc wspaniałą, wielonarodową i różnorodną społeczność, z której przedstawicielami świętowaliśmy otwarcie naszego jubileuszowego sklepu w Berlinie – podkreśla Anand Patel, dyrektor zarządzający Pepco, cytowany przez portal.

Od 18 lat w Polsce

W 2022 roku minęło 18 lat od otwarcia pierwszych sklepów Pepco w Polsce. W 2013 roku firma rozszerzyła działalność na Czechy i Słowację, a w latach 2015-2017 sklepy sieci pojawiły się w Chorwacji, na Węgrzech, na Litwie, w Rumunii i Słowenii. W 2018 r. przedsiębiorstwo wkroczyło na rynek łotewski, estoński, bułgarski, włoski, serbski, hiszpański, austriacki, niemiecki i grecki. Pepco działa w 19 krajach, gdzie posiada ok. 3900 placówek. Obecnie firma wchodzi w skład Pepco Group, notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Czytaj też:
Pepco traci konkurencję. Znany dyskont znika z Polski
Czytaj też:
Klienci Pepco nie lubią zakupów online. Sieć podjęła decyzję

Źródło: handelextra.pl