Linia Tommy Hilfiger Adaptive wystartowała w Stanach Zjednoczonych w 2017 roku. Z upływem kolejnych lat zyskiwała fanów w wielu innych państwach. Linia ta jest projektowana z myślą o osobach niepełnosprawnych.
To ubrania tej samej jakości uszyte z tych samych materiałów i mające te same kroje jak modele dla pozostałych odbiorców. Dodatkowe rozwiązania to dyskretne, funkcjonalne modyfikacje, które ułatwiają ubieranie i pozwalają zarówno dzieciom, jak i dorosłym z niepełnosprawnościami korzystać z niezależności i świetnie czuć się we własnym ciele – czytamy na stronie internetowej firmy.
Kilka dni temu ekskluzywna marka odzieżowa przedstawiła nową odsłonę Tommy Hilfiger Adaptive na wiosnę 2021 roku. W ubraniach, które należą do wspomnianej kolekcji, zostały zastosowane funkcjonalne rozwiązania, m.in. magnetyczne guziki czy rzepy. Wszystko po to, aby ułatwić proces ubierania się osobom z niepełnosprawnościami. Jak informuje portal Wirtualne Media, w kampanii Tommy Hilfiger Adaptive zobaczymy m.in. kolarkę Kristinę Vogel, lekkoatletę Rheeda McCrackena oraz pływaczkę Haven Shepherd.
Czytaj też:
Disney w Polsce z większym zyskiem. Mimo zamknięcia kin