Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłosił przetarg, który ma wyłonić agencję kreatywną odpowiedzialną za stworzenie kampanii reklamowej, animowanego logotypu i rebrandingu Platformy Usług Elektronicznych (PUE ZUS). To dzięki tej platformie możliwe jest uzyskanie informacji dotyczących ubezpieczeń, świadczeń i płatności, a także otrzymać Bon Turystyczny.
Spoty, animacje i reklamy radiowe
Agencja, która zostanie wyłoniona w przetargu, zajmie się realizacją spotów, animacji i reklam radiowych ZUS – informują „Wirtualne Media”. Chodzi m.in. o przygotowanie dwóch kampanii informacyjno-edukacyjnych, a także przygotowanie animowanego logotypu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W ramach przetargu zwycięska firma zajmie się także graficznym opracowaniem jednego z raportów.
ZUS podał wagę czynników, które zdecydują o wyborze. 60 proc. ma stanowić kryterium ceny, a 40 proc. ocena zaproponowanej kreacji dla PUE ZUS. Co ciekawe, przetarg ma potrwać tylko dziewięć dni. Został rozpoczęty 30 czerwca, a agencje mogą zgłaszać się już tylko do 8 lipca. Zwycięzca ma pracować z ZUS przez 154 dni.
Czytaj też:
Loteria szczepionkowa. Uważaj na takie smsy