ZUS szuka agencji kreatywnej. Błyskawiczny przetarg na kampanię i animowane logo

ZUS szuka agencji kreatywnej. Błyskawiczny przetarg na kampanię i animowane logo

Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Źródło:Shutterstock / Grand Warszawski
Zakład Ubezpieczeń Społecznych szykuje dużą kampanię społeczną, a także rebranding usługi, PUE ZUS. To przez nią można się m.in. zarejestrować na bon turystyczny.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłosił przetarg, który ma wyłonić agencję kreatywną odpowiedzialną za stworzenie kampanii reklamowej, animowanego logotypu i rebrandingu Platformy Usług Elektronicznych (PUE ZUS). To dzięki tej platformie możliwe jest uzyskanie informacji dotyczących ubezpieczeń, świadczeń i płatności, a także otrzymać Bon Turystyczny.

Spoty, animacje i reklamy radiowe

Agencja, która zostanie wyłoniona w przetargu, zajmie się realizacją spotów, animacji i reklam radiowych ZUS – informują „Wirtualne Media”. Chodzi m.in. o przygotowanie dwóch kampanii informacyjno-edukacyjnych, a także przygotowanie animowanego logotypu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W ramach przetargu zwycięska firma zajmie się także graficznym opracowaniem jednego z raportów.

ZUS podał wagę czynników, które zdecydują o wyborze. 60 proc. ma stanowić kryterium ceny, a 40 proc. ocena zaproponowanej kreacji dla PUE ZUS. Co ciekawe, przetarg ma potrwać tylko dziewięć dni. Został rozpoczęty 30 czerwca, a agencje mogą zgłaszać się już tylko do 8 lipca. Zwycięzca ma pracować z ZUS przez 154 dni.

Czytaj też:
Loteria szczepionkowa. Uważaj na takie smsy

Źródło: Wirtualne Media