Cyfrowy Polsat zniknie z rynku. Grupa Zygmunta Solorza kontynuuje rebranding

Cyfrowy Polsat zniknie z rynku. Grupa Zygmunta Solorza kontynuuje rebranding

Nowe logotypy Polsatu i Plusa
Nowe logotypy Polsatu i Plusa Źródło: YouTube / PLUSPL
Cyfrowy Polsat, Ipla i Cyfrowy Polsat Go znikają z rynku. Postępuje rebranding grupy Polsat Plus, czyli dotychczasowego Cyfrowego Polsatu.

Jak donoszą Wirtualne Media, grupa Polsat Plus, czyli do niedawna Cyfrowy Polsat, wchodzi w kolejną fazę zapowiedzianego rebrandingu. Z rynku znikną główne marki grupy, czyli Cyfrowy Polsat, Ipla i Cyfrowy Polsat Go. W ich miejsce klienci otrzymają dostęp do nowych produktów – Polsat Box, Polsat Box GO i Polsat GO.

Zmiany na potrzeby klientów

Jak wyjaśnił prezes grupy Polsat Plus Mirosław Błaszczyk, dokonane zmiany to odpowiedź na potrzeby klientów.

– Wiemy, że chcą mieć wybór i możliwość dostępu do swoich kanałów tv, filmów, seriali, wydarzeń sportowych, kiedy, jak, gdzie i w jakikolwiek sposób chcą – czy na telewizorze poprzez antenę satelitarną, czy może coraz częściej przez internet. I to wszystko gromadzi w sobie nasza nowa marka Polsat Box – powiedział.

W efekcie zmian z rynku zniknie także popularny serwis VOD Cyfrowego Polsatu – Ipla. W jego miejsce powstaną Polsat Box GO i Polsat GO. Ten pierwszy będzie platformą płatną, w której klienci będą mogli decydować się na różne pakiety. W usłudze dostępnych będzie ponad 100 kanałów telewizyjnych. Polsat GO będzie usługą bezpłatną, w której dostępne będę wyłącznie treści produkowane przez grupę Polsat Plus.

Zygmunt Solorz zajmuje pierwsze miejsce na liście 100 najbogatszych Polaków „Wprost”. Jego majątek szacowany jest na 13,6 mld złotych.

Czytaj też:
Polsat szykuje nowe reality show „Życie na wsi”. Na czym będzie polegać program?

Źródło: Wirtualne Media