Cytowany przez BBC szef Rolls-Royce'a Torsten Müller-Ötvös nazwał miniony rok "niezwykłym". Sprzedaż tej należącej do BMW marki wzrosła w ubiegłym roku o 31 proc., choć tempo wzrostu było słabsze niż w 2010 roku, kiedy sprzedaż wzrosła o 150 proc. Głównym motorem sprzedaży jest model Rolls-Royce Ghost. BBC zwraca uwagę, że choć ta luksusowa limuzyna kosztuje 165 tys. funtów (ok. 895 tys. zł) to i tak jest mniejsza i mniej ostentacyjna niż flagowy model Rolls-Royce'a - Phantom, za który trzeba zapłacić 235 tys. funtów (ok. 1 mln 274 tys. zł).
Jak informuje producent, rynek Rolls-Royce'ów szczególnie szybko rośnie w Niemczech i Rosji, gdzie sprzedaż wzrosła w ubiegłym roku ponad dwukrotnie. W regionie Azji i Pacyfiku sprzedaż wzrosła o 47 proc., w Wielkiej Brytanii o 30 proc., a na Bliskim Wschodzie o 23 proc. Rolls-Royce przyznaje, że dla firmy szczególnie ważne są rynki w USA i Chinach, ale nie opublikował szczegółowych danych o sprzedaży na tych rynkach.
Producent planuje wejść na nowe rynki w Ameryce Południowej, a także nadal rozwijać swoją sieć przedstawicielstw handlowych na całym świecie.
Od 2003 r. właścicielem marki Rolls-Royce jest koncern BMW.