Nowości nie pomogły telewizyjnym gigantom. Coraz mniej widzów

Nowości nie pomogły telewizyjnym gigantom. Coraz mniej widzów

Dodano:   /  Zmieniono: 
Nowości nie pomogły telewizyjnym gigantom. Coraz mniej widzów (fot. sxc.hu) Źródło:FreeImages.com
We wrześniu utrzymał się rekordowo niski udział czterech największych stacji telewizyjnych w rynku. TVP 1 TVP 2, TVN i Polsat nie odzyskały widzów mimo wprowadzenia na anteny wielu nowości w jesiennej ramówce - podaje "Gazeta Wyborcza".
W wakacje największe stacje odnotowały rekordowo niską oglądalność. W II kwartale 2013  TVP 1 TVP 2, TVN i Polsat miały razem 46-proc. udział w rynku.

Strata widzów oznacza też mniejsze wpływy z reklam i mniej pieniędzy na nową, atrakcyjniejszą ramówkę.

ja, "Gazeta Wyborcza"