Zysk operacyjny wyniósł 254,35 mln zł wobec 89,27 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 796,73 mln zł w 2018 r. wobec 706,19 mln zł rok wcześniej.
„Łącznie w 2018 r. sprzedano 1710 mieszkań i lokali usługowych (umowy przedsprzedaży: po uwzględnieniu odstąpień, bez umów rezerwacyjnych - spadek o 16 proc. w stosunku do 2017 r.), a przekazano aktami notarialnymi 2036 mieszkań i lokali usługowych - wzrost o 13 proc. w stosunku do 2017 r”. – czytamy w raporcie.
„Wyniki finansowe za rok 2018 należy ocenić bardzo pozytywnie: osiągnęliśmy założone cele i wypracowaliśmy bardzo dobry wynik finansowy. Sukces ten osiągnięto poprzez konsekwentną realizację przyjętej strategii rozwoju, zakładającą umacnianie pozycji w segmencie mieszkaniowym oraz zwiększanie wpływów w segmencie nieruchomości komercyjnych. Potwierdzeniem realizacji tej strategii jest osiągniecie, po raz kolejny w roku 2018, wysokiego poziomu sprzedaży mieszkań - około 2000 umów deweloperskich. W sposób ciągły dokonujemy bieżących analiz trendów w branży nieruchomości i reagujemy na oczekiwania nabywców, starając się w sposób elastyczny dopasowywać aktualną ofertę do potrzeb rynku. Wysoki standard inwestycji, atrakcyjne lokalizacje i konkurencyjne ceny miały bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży” – napisał prezes Dariusz Niedośpiał w liście załączonym do raportu.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2018 r. wyniósł 118,66 mln zł wobec 100,91 mln zł zysku rok wcześniej.
Czytaj też:
LC Corp podał wyniki sprzedaży i przekazań za I kwartał. Jest gorzej niż rok wcześniej