Duże sieci handlowe praktycznie co tydzień aktualizują swoje gazetki promocyjne, próbując skusić klientów atrakcyjnymi cenami na cieszące się zainteresowaniem produkty. Nie inaczej jest w Netto. Po raz kolejny postanowiliśmy dokładnie przyjrzeć się ofercie.
Nowa oferta Netto. Co w niej?
Przejrzeliśmy całą ofertę. Wyszczególniliśmy trochę, naszym zdaniem, ciekawych produktów w atrakcyjnej cenie.
- Kawa mielona MK Cafe 500 g – 25.99 zł
- Ser Mozarella Mlekpol plastry 150 g – 5 zł
- Ser żółty Miletto różne rodzaje 300 g – 6.99 zł (cena regularna 13.85 zł)
- Masło ekstra Łaciate 200 g – oferta 2+1 (do środy 15.01)
- Awokado Haas – 2.99 zł (cena regularna 6.69 zł)
- Winogrono różowe luz – 13.99 za 1 kg (cena regularna 24.99 zł)
- Ćwiartki ziemniaczane ze skórką Chef de Pomme 750 g – 6.99 zł (cena regularna 8.49 zł)
- Miód wielokwiatowy Słodkie Historie 1 kg – 16.99 zł (cena regularna 20.99 zł)
- Nektar pomarańczowy Tymbark 1 l – 5.29 zł
- Zawieszka do WC Bref 3 x 50 g – 13.99 zł (cena regularna 19.79 zł)
- Karma mokra dla kotów Sheba 4 x 85 g – 10.49 zł (cena regularna 12.99 zł)
Pełna oferta poniżej:
Netto w Polsce. Ile jest sklepów?
Netto działa na polskim rynku od 1995 r. Pierwszy sklep otwarto w Szczecinie. Od tego czasu sieć dynamicznie się rozwijała, osiągając liczbę ponad 660 placówek na terenie całego kraju. W 2020 r. Grupa Salling, właściciel Netto, przejęła ponad 300 sklepów Tesco, co znacząco przyspieszyło ekspansję sieci w Polsce.
Obecnie Netto kontynuuje rozwój, planując zwiększenie liczby sklepów do 1000 do końca 2028 r. Inwestycje obejmują również wdrożenie nowoczesnego konceptu Netto 4.0, mającego na celu poprawę komfortu zakupów i dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów.