Potrzebujesz pomocy przy pozycjonowaniu strony? Algorytm za darmo dopasuje dla Ciebie agencję SEO

Potrzebujesz pomocy przy pozycjonowaniu strony? Algorytm za darmo dopasuje dla Ciebie agencję SEO

SEO
SEO / Źródło: Materiały prasowe
Pozycjonowanie stron internetowych to trudne i żmudne zadanie. Co za tym idzie, znalezienie odpowiedniej agencji SEO, która zapewni witrynie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, również jest wysoce karkołomne. Na szczęście algorytm za darmo może znaleźć dla Ciebie odpowiedniego (i zweryfikowanego) dostawcę usług SEO.

Przedsiębiorcy, którzy chcą dotrzeć z ofertą do potencjalnych klientów, nie mają łatwego zadania. Nie dość, że muszą mierzyć się z coraz bardziej zaciekłą konkurencją oraz koniecznością umiejętnego planowania szeroko pojętych działań marketingowych, to bywa, że duża część tych działań to zwykłe przepalanie budżetu.

Taki scenariusz może dotyczyć działań, których celem jest pozycjonowanie strony w Google. Oczywiście problem ten nie dotyczy wyłącznie branży SEO.

Na szczęście niedawno na polskim rynku zagościło innowacyjne narzędzie, które jest w stanie zapewnić łatwy dostęp do najlepszych specjalistów SEO, którzy dopasują swoją ofertę do potrzeb i oczekiwań klientów. Opiera ono swoje działanie na niezależnym i bezstronnym algorytmie funkcjonującym w oparciu o Big Data. Narzędziem tym jest SEO Match, za którym stoi Senuto – polski start-up będący jednym z kluczowych dostawców nowych technologii na polskim rynku SEO.

Wybór agencji SEO to gra w rosyjską ruletkę?

Wielu przedsiębiorców, marketerów czy specjalistów działających w sektorze e-commerce lub prowadzących działania reklamowe w internecie zwyczajnie nie zna się na pozycjonowaniu – i wcale nie musi, w końcu są od tego specjaliści. Brak tej wiedzy oznacza jednak też, że znamienita część z nich nie ma odpowiednich kompetencji, aby trafnie dobrać agencję SEO oraz dokładnie kontrolować realizowane przez nią działania.

Między innymi z tego też powodu dość często słyszy się o niezadowoleniu ze współpracy między klientami a dostawcami usług SEO. Na tej linii zdarzają się również oszustwa. Dobranie odpowiedniej agencji nie należy do prostych zadań, bo choć w sieci znajdziemy wiele firm trudniących się pozycjonowaniem, to dobór właściwego usługobiorcy, który ma doświadczenie, umiejętności i niezbędne zaplecze techniczne, aby wypozycjonować witrynę z danej branży, jest trudne.

Pokutujące negatywne opinie i mieszane odczucia dotyczące branży SEO wynikają więc przede wszystkim z niedopasowania agencji SEO do profilu działalności klienta. Nie można również zapomnieć o wielu samozwańczych ekspertach SEO, którzy nastawieni są wyłącznie na szybki zarobek kosztem swoich klientów. Takich osób nie brakuje, bowiem próg wejścia do branży jest bardzo niski.

Obecnie każdy może zacząć zajmować się pozycjonowaniem stron w Google i również każdy może okrzyknąć się specjalistą SEO. Duża niejednorodność i brak regulacji rynku sprawiają, że klientom bardzo trudno rozróżnić świetnego eksperta od pseudo specjalisty.

Doboru właściwej agencji SEO nie ułatwia również fakt, że SEO jest branżą opartą głównie na wiedzy, a nie certyfikatach czy pozwoleniach. Żeby móc wybrać agencję, usługodawca również powinien mieć choć minimalne pojęcie o funkcjonowaniu branży. W przeciwnym wypadku wybór dostawcy usług SEO do złudzenia przypominać będzie rosyjską ruletkę.

Niestety, dotychczas klienci dostawców usług SEO nie mieli dostępu do żadnych danych, statystyk, rankingów czy zestawień, na podstawie których mogliby porównać agencje SEO i dokonać właściwego doboru usługobiorcy.

Taka charakterystyka rynku SEO działa wyłącznie na jego niekorzyść, zmuszając klientów końcowych do podejmowania trudnych decyzji opartych w dużej mierze na łucie szczęścia lub jego braku. A brak tego szczęścia w doborze właściwej agencji SEO może skutkować wielotysięcznymi stratami.

Na szczęście od niedawna przedsiębiorcy, marketerzy oraz osoby działające w e-commerce mogą przestać uprawiać wspomnianą rosyjską ruletkę i nawiązać owocną współpracę z agencją SEO dopasowaną do profilu ich działalności przez bezstronny algorytm SEO Match. Sprawdźmy, jak znaleźć agencję SEO.

Czym jest SEO Match?

SEO Match to algorytm, które przy wykorzystaniu danych zgromadzonych przez Senuto, jest w stanie precyzyjnie odnaleźć najwłaściwszą agencję SEO do potrzeb, specyfiki działalności i budżetu klienta.

Senuto jest polską firmą technologiczną, która od kilku lat dostarcza narzędzia analityczne do działań pozycjonujących i content marketingowych oraz aktywizuje branżę SEO. Senuto monitoruje obecnie miliony domen oraz słów kluczowych z ponad 403 kategorii tematycznych, gromadząc i przetwarzając informacje dotyczące widoczności organicznej witryn w wynikach wyszukiwania Google.

Dzięki temu algorytm SEO Match opierający swoje działanie na tych danych jest w stanie precyzyjnie odnaleźć idealną agencję SEO dobraną do profilu działalności usługodawców. Nadrzędnym celem narzędzia jest skuteczne wsparcie osób i firm poszukujących wsparcia w pozycjonowaniu, zapewniając im dostęp do najlepiej sprofilowanych agencji wyłącznie spośród zweryfikowanych dostawców usług SEO.

Warto zaznaczyć, że w projekcie udział biorą jedynie agencje, które przeszły weryfikację na podstawie określonych warunków. Do SEO Match mogą dostać się jedynie firmy, które istnieją na rynku SEO przez co najmniej 2 lata i są w stanie udokumentować prowadzone projekty. Poza tym agencje SEO biorące udział w projekcie muszą udostępnić do wglądu wzory umów podpisywanych z klientami. Wszelkie zapisy działające na niekorzyść klientów końcowych automatycznie przekreślają dostęp dostawcy usług SEO do SEO Match.

W SEO Match nikt nie wybiera dostawców usług SEO manualnie, a o obecności agencji SEO w projekcie nie decyduje koleżeńskość czy inne nieobiektywne czynniki. Niezwykle istotne jest to, że Senuto jest w stanie dokładnie zweryfikować projekty i witryny pozycjonowane przez agencje SEO, dzięki czemu algorytm może obiektywnie i bezstronnie określić efektywność tych działań, doświadczenie agencji i ich skuteczność w pozycjonowaniu witryn z obrębu konkretnych branż i zakresu tematycznego.

Wszystkie reguły i warunki uczestnictwa w projekcie SEO Match mają na celu ochronę klientów i zapewnienie uczciwości biznesowej zarówno agencjom, jak i ich kontrahentom. Z tego też względu agencje SEO biorące udział w projekcie, nie mogą walczyć o klienta ceną. Jednym z warunków SEO Match jest zapewnienie wysokiej jakości usług.

Algorytm SEO Match dobiera klientów do agencji na podstawie informacji, które podadzą klienci, wypełniając krótki formularz. Należy określić m.in. miesięczny budżet na działania SEO oraz podać adres witryny.

Dla kogo jest SEO Match i jak możesz się zapisać?

Ze względu na swoją uniwersalność, precyzję działania i dostęp do Big Data, SEO Match jest platformą, z której mogą skorzystać zarówno freelancerzy, jednoosobowe działalności, jak i firmy z sektora MŚP czy korporacje oraz międzynarodowe brandy.

Niezależnie od tego, jakiej wielkości firmą lub projektem zarządzasz, jakie efekty chcesz osiągnąć oraz w jakiej branży działasz, algorytm SEO Match jest w stanie precyzyjnie i szybko dobrać dla Ciebie najodpowiedniejszego dostawcę usług SEO o udokumentowanych sukcesach w zakresie pozycjonowania firm z Twojej niszy.

Wystarczy, że uzupełnisz krótki formularz rejestracyjny, w którym podasz podstawowe informacje dotyczące Twojego biznesu i branży oraz wskażesz miesięczny budżet, który jesteś w stanie przeznaczyć na działania pozycjonujące. Po wysłaniu formularza algorytm dopasuje agencje, które wkrótce później prześlą swoją ofertę drogą mailową. Od Ciebie zależeć będzie ostatnie słowo oraz ostateczna decyzja. Pamiętaj jednak, że algorytm przedstawi Ci 3 najlepiej dopasowane agencje SEO, a nie przypadkowe podmioty działające w branży.

Poszukując agencji SEO, możesz skorzystać z SEO Match całkowicie za darmo. Nie poniesiesz żadnych kosztów rejestracji, przesłania zapytania ofertowego czy zawiązania współpracy z agencją SEO.

Dzięki temu, korzystając z SEO Match, zyskujesz mnóstwo czasu, siły i środków na znalezienie tej właściwej agencji SEO, która zadba o wysoką pozycję Twojej witryny, strony firmowej czy sklepu internetowego.

Źródło: SEO Match
 0

Czytaj także