Oferta sieci MAKRO została poszerzona o sześć rodzajów wędlin z dziczyzny marki Żywiec. Wyroby wyróżniają się naturalnym pochodzeniem i mogą stanowić doskonałe przekąski premium.
Źródłem smaku wędlin z dziczyzny jest zarówno znakomite mięso pochodzące od zwierząt żyjących dziko w polskich lasach, jak i starannie dobrane, naturalne zioła i przyprawy oraz wypracowane metody wytwarzania.
Pierwszą z propozycji sieci stanowi kabanos z dziczyzny z wieprzowiną. Produkt jest średnio rozdrobniony, peklowany, wędzony, pieczony i suszony. 100g kabanosa wyprodukowane zostało ze 100g mięsa z jelenia, 80g mięsa wieprzowego i 17g mięsa z dzika. Produkt dostępny jest w opakowaniach ok. 150g.
Kolejną z wędlin jest kiełbasa z dziczyzny z wieprzowiną. Produkt jest średnio rozdrobniony, peklowany, wędzony, pieczony i suszony. 100g kiełbasy wyprodukowane zostało z 83g mięsa z jelenia, 65g mięsa wieprzowego i 14g mięsa z dzika. Kiełbasa dostępna jest w opakowaniach ok. 220g.
W ofercie marki Żywiec znalazła się również polędwica z dzika, stanowiąca wędzonkę z dziczyzny; peklowaną, wędzoną i pieczoną. 100g polędwicy wyprodukowane zostało ze 111g mięsa z dzika. Produkt dostępny jest w opakowaniach ok. 0,5kg.
Czwartą propozycję MAKRO stanowi szynka z dzika bez kości. Stanowi wędzonkę z dziczyzny; peklowaną, wędzoną i pieczoną. 100g tego szynki wyprodukowane zostało ze 11g mięsa z dzika. Dostępna jest w opakowaniach ok. 2kg.
W ofercie pojawiła się także szynka z dzika z kością, stanowiąca wędzonkę z dziczyzny; peklowaną, wędzoną i pieczoną. 100g szynki wyprodukowane zostało ze 125g mięsa z dzika. Produkt dostępny jest w opakowaniach ok. 3kg.
Ostatnia z nowości proponowanych przez MAKRO to boczek rolowany z dzika. Jest on wędzonką z dziczyzny; peklowaną, wędzoną i pieczoną. 100g boczku wyprodukowane zostało ze 111g mięsa z dzika. Produkt dostępny jest w opakowaniach ok. 0,5kg.
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl
METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.