Zapach został „stworzony z miłości do muzyki, przyjaźni, wolności”. Z opisu na stronie Sephory wynika, że wypełniony jest letnim rytmem rock’and’rolla, słońcem, radością i spotkaniami z przyjaciółmi. Jest ciepły, kolorowy, spokojny, radosny.
Zapach „Music” jest wg jego twórców „trwały jak przyjaźń, beztroski jak młodość, kojący jak muzyka.
Co ciekawe, premierowy zapach „Music” jest pierwszym z linii „Music”, „Peace”, „Love”. To hasła przewodnie WOŚP oraz festowalu Pol’and’Rock, którego tegoroczna edycja odbędzie się jedynie wirtualnie, ze względu na pandemię koronawirusa.
Zapach „Music” dostępny jest wyłącznie w sieci Sephora. Główne nuty zapachowe „Music” to grejpfrut, pieprz, gałka muszkatołowa, róża, heliotrop, labdanum, wetiwer, paczula, oud i drzewo sandałowe.
Zapach jest przeznaczony dla wszystkich płci (unisex) i kosztuje 290 zł za 50 ml. Nie są więc to „tanie perfumy”, a raczej ekskluzywne.
Zysk ze sprzedaży zasilili oczywiście konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która – przypomnijmy – będzie grać do końca świata i o jeden dzień dłużej.