Klienci dużego banku muszą pobrać nową aplikację. Obecna przestanie działać za kilka dni

Klienci dużego banku muszą pobrać nową aplikację. Obecna przestanie działać za kilka dni

Fałszywe SMS-y mogło dostać kilkaset tysięcy osób
Fałszywe SMS-y mogło dostać kilkaset tysięcy osób Źródło:Unsplash
Santander Bank przypomina klientom w komunikatach, że wyłączy obecną wersję aplikacji. Będzie dostępna jedynie do 2 października i po tym terminie nie będzie już można z niej skorzystać.

Z aplikacji Santander Banku korzysta 2,3 mln użytkowników. „Poprzednia wersja aplikacji będzie dostępna do 2 października. Po tym terminie nie będzie już można z niej skorzystać, dostępna będzie tylko nowa wersja Santander mobile” – czytamy w komunikacie.

Nową aplikację można pobrać ze sklepów Google Play lub App Store.

Przerwy techniczne w bankach

W rozpoczynający się weekend przerwy techniczne będą miały miejsce w sześciu bankach: Banku Nowym, Banku Pekao, BNP Paribas Bank Polska, ING Banku Śląskim, Inteligo oraz PKO Banku Polskim. Bank Pekao przeprowadzi prace modernizacyjne w dwóch kolejnych dniach – w sobotę (30 września) w godz. 7.00 – 11.00. oraz w niedzielę (1 października) w godz. 18.00-21.00. W tym czasie klienci mogą odnotować trudności w dostępie do serwisu Pekao24Makler, aplikacji PeoPay i platformy eTrader Pekao oraz przy składaniu dyspozycji i zleceń w tych serwisach.

BNP Paribas Bank Polska przeprowadzi prace serwisowe już w piątek (29 września) w godzinach 22.00 – 00.00. Posiadacze kont osobistych w PKO BP i Inteligo mogą napotkać na przerwy przez dwie noce w ten weekend – z piątku na sobotę (29/30 września) i z soboty na niedzielę (30 września/1 października). W przypadku obu z nich będą one miały miejsce w godz. 23.00 – 5.00.

Czytaj też:
Inflacja spada, czas na dalsza obniżkę stóp? Tak mogą zmaleć raty kredytu
Czytaj też:
Ledwo RPP obniżyła stopy, a banki obniżyły oprocentowanie lokat

Źródło: Wprost