W związku z sezonem wakacyjnym, sieć sklepów Biedronka zdecydowała się wydłużyć godziny otwarcia swoich placówek w popularnych miejscowościach wypoczynkowych. Turyści przebywający nad morzem oraz w górach będą mieli teraz możliwość robienia zakupów przez całą dobę, co z pewnością ułatwi im planowanie wakacyjnych aktywności.
Biedronka czynna całą dobę
Od teraz, w kilku miejscowościach sklepy Biedronki będą czynne przez 24 godziny na dobę przez sześć dni w tygodniu. Wyjątek stanowi tydzień kończący się 25 sierpnia, gdyż wówczas przypada niedziela handlowa. W tym tygodniu sklepy będą otwarte non-stop, łącznie z niedzielą.
Pełna lista sklepów Biedronki otwartych przez całą dobę obejmuje następujące lokalizacje:
- Darłowo, ul. Wojska Polskiego 47
- Darłowo, ul. Plażowa 1
- Ustka, pl. Dąbrowskiego 1
- Ustka, ul. Kwiatowa
- Łeba, al. Św. Jakuba 3
- Dziwnów, ul. J. Słowackiego 8A
- Lesko, ul. Stawowa 16
Wyprzedaże w namiotach Biedronki
To nie jedyna atrakcja przygotowana przez sieć Biedronka na okres wakacyjny. W ramach letnich promocji, sieć uruchomi kilkadziesiąt namiotów wyprzedażowych w różnych miastach w Polsce. W 70 lokalizacjach będzie można znaleźć namioty z przecenionymi artykułami przemysłowymi, takimi jak sprzęt AGD, zabawki, narzędzia, czy tekstylia.
Decyzja o wydłużeniu godzin otwarcia oraz organizacji wyprzedaży w namiotach to ukłon w stronę turystów, którzy często potrzebują elastyczności w planowaniu swoich zakupów. Dzięki całodobowym sklepom, wakacyjni goście nie muszą martwić się o godziny otwarcia marketów, co pozwala im w pełni korzystać z uroków letniego wypoczynku. Z kolei namioty wyprzedażowe stanowią doskonałą okazję do zakupu atrakcyjnych produktów w niższych cenach.
Biedronka, reagując na potrzeby klientów, wprowadza udogodnienia, które z pewnością spotkają się z pozytywnym odbiorem wśród turystów. Całodobowe sklepy w popularnych kurortach oraz liczne wyprzedaże to dowód na to, że sieć stara się dostosować do dynamicznie zmieniających się oczekiwań konsumentów.
Czytaj też:
Wysokie ceny nad Bałtykiem mają swoje powody. „Sytuacja jest patowa”Czytaj też:
Batonik za 56 groszy, piwo za 1,67 zł. W gazetce Biedronki z 1997 roku jest też drugie dno