Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim

Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim

Dodano:   /  Zmieniono: 

ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanie reklamową Konta Direct. Bank prezentuje w niej zalety korzystania z konta internetowego w połączeniu z bankowością mobilną.

Internet mobilny zrewolucjonizował nasze życie, zmienił nasze zachowania i nawyki. Ta rewolucja dotyka także obszaru bankowości. Pracując nad najnowszą kampanią kierowaliśmy się faktem, że dla klienta bardzo ważny jest nieograniczony dostęp do produktów i usług, a tym samym do swoich pieniędzy. Bankowość mobilna, oferowana przez ING Bank Śląski, jest odpowiedzią na jego potrzeby. Dzięki tej usłudze bank jest tam, gdzie w danej chwili klient mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

Nowe spoty telewizyjne banku w humorystyczny sposób pokazują zalety korzystania z bankowości mobilnej w zaskakujących sytuacjach. Bohaterowie, grani m.in. przez Łukasza Garlickiego i Adę Gruszkę, stają przed koniecznością wysłania naglącej płatności w nietypowych okolicznościach. Uczestnikiem dyskusji jest wewnętrzny głos głównych bohaterów, który podpowiada im skorzystanie z bankowości mobilnej. Dzięki dostępowi do Konta Direct przez aplikację ING BankMobile, mogą natychmiast wykonać przelew i uniknąć kłopotów. Wszystkie historie są podsumowane zdaniem: Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim. Premierowe filmy można zobaczyć na kanale YouTube.

Tytuł kampanii: Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim

Czas trwania:od 18 sierpnia 2013 r.

Narzędzia:

  • TV: 30 i 45 spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
  • Internet: www.ingbank.pl/konto_internetowe, kampania na największych polskich portalach m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, allegro.pl, youtube.pl

Kreacja: Brain

Zakup mediów: Lowe Media

Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku nowoczesnego i internetowego banku oraz prezentacja korzyści konta internetowego.

Konto Direct to wielofunkcyjne bezpłatne konto osobiste z dostępem do pieniędzy przez Internet, telefon, sieć bankomatów i oddziałów w całej Polsce. Najważniejsze korzyści to:

  • 0 zł za prowadzenie rachunku (za wyjątkiem wpłat/ wypłat gotówki i przelewów w oddziałach banku),
  • 0 zł za przelewy krajowe w PLN przez Internet na rachunek w innym banku w kraju (za wyjątkiem przelewów typu SORBNET, Express ELIXIR),
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju,
  • 0 zł za użytkowanie kart Visa zbliżeniowa lub Debit Mastercard zbliżeniowa (jeżeli miesięczna wartość rozliczonych przez bank transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą wyniesie co najmniej 200 zł w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca).
Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

dostarczył:
netPR.pl