Carrefour Polska uruchomił nową handlową stronę internetową dla swoich klientów. Serwis, został opracowany w oparciu o najnowocześniejsze metody i technologie tworzenia stron internetowych, aby użytkownikom zapewnić przejrzystość i łatwość w jego obsłudze.
Carrefour Polska w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby swoich klientów, uruchomił całkowicie nową handlową stronę internetową. Użytkownicy odwiedzający stronę mogą spodziewać się przede wszystkim przyjaznego interfejsu i intuicyjnej obsługi nowego serwisu. Nowa odsłona carrefour.pl jest pierwszym etapem realizacji zmian na stronie internetowej. Pozostałe elementy serwisu będą sukcesywnie dopracowywane i wdrażane w dalszej części roku.
Nowy serwis opracowano zgodnie z ideą smartshopingu, tak, aby klient bez najmniejszych przeszkód i bez zbędnego tracenia czasu mógł skorzystać z usług oferowanych przez Carrefour.
Tworząc nową odsłonę carrefour.pl oddzielono część konsumencką od części korporacyjnej, aby ułatwić użytkownikom odnalezienie interesujących ich treści. W części konsumenckiej zawarte zostały najważniejsze informacje dotyczące aktualnych ofert promocyjnych w sklepach Carrefour na terenie całej Polski czy produktów marki własnej Carrefour.
Wpisując na stronie internetowej swój kod pocztowy, użytkownicy strony carrefour.pl mogą szybko poznać adres najbliższego sklepu Carrefour wraz z obowiązującą w nim gazetką promocyjną. Nowa witryna oferuje także możliwość przygotowania listy zakupów online. Przeglądając stronę, klienci mogą wybierać interesujące ich produkty i wpisywać je na swoją własną elektroniczną listę zakupów.
Projekt nowej strony internetowej został również dostosowany do wielu formatów sklepów Carrefour. W serwisie znaleźć można promocje katalogowe każdego formatu sieci: od hipermarketów po sklepy franczyzowe Carrefour Express. Przeglądając nową stronę internetową klient może zadecydować, która z ofert sklepów Carrefour odpowiada mu najbardziej.
Nowością na stronie jest również zakładka "Produkty polecane, w której klienci poszukujący okazji znajdą propozycje produktów rekomendowanych przez Carrefour. Oferta ta gromadzi artykuły w atrakcyjnych cenach, w większości nie znajdujące się w żadnej z gazetek promocyjnych. Dzięki temu, bez wychodzenia z domu użytkownik może zaplanować swoje zakupy wybierając produkty w najkorzystniejszych dla siebie cenach.
Po uruchomieniu strony dla naszych fanów na Facebooku, nowa odsłona serwisu carrefour.pl jest kolejnym krokiem w kierunku jeszcze lepszego kontaktu z naszymi klientami. Dzięki połączeniu innowacyjności i nowoczesności z przyjazną użytkownikowi obsługą, nasza strona jest dowodem na przywiązanie marki do kwestii usprawniania komunikacji z klientami - mówi Robert Noceń, Dyrektor Eksploatacji Północ, członek zarządu Carrefour Polska.
Mając na uwadze dynamiczny rozwój rozwiązań mobilnych, nowa strona carrefour.pl dostępna jest również w wersji na telefony komórkowe i tablety, dzięki czemu automatycznie dostosowuje się do urządzenia, z którego jest przeglądana.
Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.