STETTINER, agencja kreatywna specjalizująca się w nowych mediach, obchodzi właśnie drugie urodziny. Przez ten czas udało się jej zdobyć silną pozycję w Polsce, a nawet postawić pierwsze kroki na rynku amerykańskim. Portfolio w serwisie www.stettiner.eu zdecydowanie to potwierdza. Plany na przyszłość? Rozbudowa zespołu i zwiększenie obecności na rynku amerykańskim.
W ciągu dwóch lat, szczecińska agencja dała się poznać jako solidny partner dla firm szukających wsparcia w zakresie szeroko pojętej reklamy. Oprócz prac na rzecz klientów - zarówno polskich, jak i zagranicznych - STETTINER stworzył kilka własnych aplikacji mobilnych. Pierwsze z nich osiągają już sukcesy, między innymi w Stanach Zjednoczonych i na największych rynkach azjatyckich.
Z okazji drugich urodzin firma postanowiła zrobić sobie prezent - gruntownie odświeżyła wygląd strony internetowej www.stettiner.eu, aby poziomem dorównywała produkcjom dla klientów. Nowy serwis wykonany jest w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu równie dobrze wygląda na smartfonie, tablecie czy laptopie.
Tworząc serwisy dla naszych klientów, korzystamy z najnowszych rozwiązań technologicznych. Nie mogło ich więc zabraknąć na nowej wizytówce internetowej Stettinera. - mówi Daniel Czapiewski, Managing Director i współzałożyciel agencji. Fanpage na Facebooku to nie wszystko. Szczerze wierzę, że przemyślana i przejrzysta strona WWW nadal może dobrze służyć marce, a portfolio prezentowane na stronie agencji to jedna z najważniejszych rzeczy dla klienta, który chce zatrudnić nową agencję..
Lista klientów agencji widniejąca w serwisie WWW jest imponująca oprócz polskich firm, takich jak Hortex, MTV Polska, VIVA Polska, Unity Line czy TomTom Polska sporą grupę stanowią klienci z USA: Bloomingdales, Nigel Barker, Satya Jewelry czy Highline Stages. Praca dla dwóch różnych stref czasowych jest dużym wyzwaniem. Na szczęście, nasz zgrany 10-osobowy zespół jest elastyczny i może zapewnić wysoką jakość obsługi, także po godzinach. - z dumą komentuje Czapiewski.
Poza wysoką jakością obsługi klienta, STETTINER stawia też na kreatywność, stosowanie najnowszych technologii i bezkompromisową jakość. Wszystkie realizacje agencji są przykładem starannego wykonania i dbałości o szczegóły. Gdy się pracuje dla takiego klienta jak Nigel Barker, celebryta, światowej sławy fotograf to nie można pozwolić sobie na żadne niedoróbki. Wszystko musi nie tylko poprawnie działać, ale także być estetyczne, a nawet piękne. - mówi Czapiewski. Takie podejście procentuje, a do agencji stale napływają kolejne zlecenia z USA wszystkie z polecenia i rekomendacji poprzednich klientów.
Szczecińska agencja nie ogranicza się wyłącznie do działań na rzecz klientów. Z każdym dniem nowych użytkowników zyskują również ich własne realizacje. Najpopularniejszą z nich jest Diana Photo - aplikacja pozwalająca na tworzenie kompozycji fotograficznych z wykorzystaniem dwóch zdjęć (technika Double Exposure). Na początku marca Diana Photo była w zestawieniu Top 100 najchętniej pobieranych darmowych aplikacji w amerykańskim App Store. Wśród aplikacji fotograficznych zajmowała bardzo dobrą 7 pozycję.
Pierwsze dwa lata działalności były bardzo udane. Ale szczerze mówiąc, myślami jesteśmy już przy kolejnych projektach. Cieszymy się, ale nie świętujemy. W pełni koncentrujemy się na dalszym rozwoju agencji. - podsumowuje Czapiewski.