Significance niezależna struktura dedykowana brand consultingowi w Grupie Havas Worldwide w Polsce

Significance niezależna struktura dedykowana brand consultingowi w Grupie Havas Worldwide w Polsce

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Grupa Havas Worldwide w Polsce utworzyła niezależną strukturę o nazwie Significance specjalizującą się w doradztwie strategiczno-kreatywnym i brand consultingu. Za zarządzanie i rozwój nowej specjalizacji odpowiada Marek Staniszewski, CSO Havas Worldwide Warsaw.

Główna oferta Significance obejmuje doradztwo strategiczne oparte na innowacyjnym podejściu zarówno do każdego projektu, jak i do samego procesu pozycjonowania i tworzenia marki. Praca dla marek i klientów będzie się odbywać na zasadzie think tanków, w których będą uczestniczyć stratedzy, zewnętrzni eksperci i pracownicy naukowi specjaliści w określonych dziedzinach wiedzy, oraz sami klienci. Nowa struktura oferuje między innymi analizy kulturowe i pogłębione analizy semiotyczne, planowanie scenariuszowe oraz warsztaty innowacji z wykorzystaniem metod heurystycznych.

Chcemy wzbogacić analizy i proponowane na ich podstawie rozwiązania w obszar innowacji i inspiracji mówi Marek Staniszewski. Oznacza to między innymi, że klienci są angażowani w cały proces twórczy w celu wypracowania najskuteczniejszych rozwiązań. Jestem przekonany, że wynikiem takiego podejścia będą wyraziste marki spełniające zarówno oczekiwania naszych klientów, jak i rynku dodaje.

Obecnie w Significance trwają prace dla pierwszych klientów. Są to między innymi projekty dla czołowych marek z sektora spożywczego.

Significance będzie funkcjonować jako zupełnie niezależna struktura, przy czym Marek Staniszewski nadal pełni funkcję chief strategic officera w Havas Worldwide w Polsce, nadzorując kompetencje strategiczne we wszystkich agencjach należących do Grupy. 

 

Marek Staniszewski ma kilkunastoletnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych firmach zajmujących się zintegrowaną komunikacją marketingową. Jest ekspertem w zakresie marketingu, integrowanej komunikacji reklamowej i brandingu.Przed dołączeniem w 2013 roku doHavas Worldwide w Polsce na stanowisko CSO prowadził własne projekty szkoleniowe i doradcze, był również pomysłodawcą i współorganizatorem Farmy Inwencji platformy wymiany doświadczeń z zakresu innowacji i kreatywnego myślenia. Wcześniej przez dwa lata pełnił funkcję chief marketing officera w Canal+ Cyfrowym, odpowiadając za cały pion marketingu. W latach 2006-2011 jako członek zarządu i chief strategy officer w Young & Rubicam zarządzał strukturą BAV Consulting oraz był współzarządzającym agencją Max Weber. Staniszewski był już związany ze strukturami obecnego Havas Worldwide, pełniąc funkcję dyrektora strategicznego w ówczesnym Euro RSCG Warsaw w latach 2003-2006. Należy do grona założycieli Stowarzyszenia Marketing 4 Business,jest także założycielem i prezesem Fundacji Homo Inquietus.

Źródło: Havas Worldwide

dostarczył:
netPR.pl