MasterCard gra w Global Management Challenge 2014

MasterCard gra w Global Management Challenge 2014

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło:InfoWire.pl

Warszawa, 12 listopada 2014 r. - Polski oddział firmy MasterCard został strategicznym partnerem piętnastej edycji prestiżowego konkursu Global Management Challenge, skierowanego do doświadczonych menedżerów oraz studentów uczelni technicznych i ekonomicznych. To wielopłaszczyznowa symulacja, która daje uczestnikom możliwość treningu umiejętności analitycznych i decyzyjnych w realistycznych warunkach biznesowych. MasterCard objął patronatem 5 zespołów bankowych i 24 drużyny studenckie. Firma wystawiła do rozgrywek również własny zespół. Pierwszy etap konkursu rusza 12 listopada.

Global Management Challenge to największa w Polsce i na świecie biznesowa symulacja strategiczna. Łączy ona e-learning z praktycznym wykorzystaniem zdobytej wiedzy. Zespoły uczestniczące w grze zarządzają wirtualnym przedsiębiorstwem. Rozgrywki składają się z 5 cykli, podczas których drużyny muszą podejmować decyzje związane z produkcją, marketingiem, logistyką i sprzedażą. Do kolejnych etapów przechodzą te drużyny, które osiągną najwyższy poziom investment performance, czyli wyniku inwestycyjnego. Global Management Challenge organizowany jest na świecie od 1980 roku, a w Polsce od 2000 roku. W czternastu dotychczasowych polskich edycjach wzięło udział ponad 25 tysięcy osób.

,,Tego typu konkursy to doskonała okazja dla doświadczonych menedżerów i pracowników firm, aby sprawdzić swoje umiejętności w realnych, biznesowych sytuacjach decyzyjnych" - mówi Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe. - ,,Realizm rozgrywek i duże zaangażowanie emocjonalne graczy sprawiają, że GMC staje się świetnym projektem szkoleniowym, przyciągającym z roku na rok coraz więcej specjalistów. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wystawić w nim swój zespół".

MasterCard objął patronat nad 24 drużynami złożonymi ze studentów, reprezentujących m.in. Szkołę Główną Handlową, Uniwersytet Warszawski, Politechnikę Warszawską, Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Gdański czy Akademię Leona Koźmińskiego. ,,Od wielu lat aktywnie działamy na polu edukacji finansowej. Symulacje biznesowe, takie jak GMC, to prosta droga do kreowania przyszłych liderów i ekspertów, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę na temat zarządzania. To kluczowe dla innowacyjności i rozwoju polskiej gospodarki" - dodaje Bartosz Ciołkowski.

Pierwszy etap piętnastej edycji Global Management Challenge rusza 12 listopada. Krajowego zwycięzcę symulacji poznamy w drugiej połowie marca przyszłego roku. Najlepszy polski zespół pojedzie na światowy finał rozgrywek, których rozstrzygnięcie nastąpi na przełomie kwietnia i maja 2015 roku. Więcej informacji o konkursie znaleźć można na stronie http://www.gmcpoland.pl/.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: MasterCard

infoWire.pl