Lidl przeprowadzi rekrutację w...kinie. Przyjdźcie z CV

Lidl przeprowadzi rekrutację w...kinie. Przyjdźcie z CV

Lidl
Lidl Źródło: Shutterstock / Manuel Esteban
Lidl Polska rusza z projektem wizerunkowo-rekrutacyjnym „Nice To Lidl You”. Sieć chce spotkać się z potencjalnymi pracownikami na sali kinowej. Wydarzenie odbędzie się 7 marca br. w Poznaniu.

„Nice To Lidl You” to hasło nowego projektu wizerunkowo-rekrutacyjnego Lidl Polska. Uczestnicy wydarzenia, które odbędzie się 7 marca dowiedzą się jak wygląda praca w Lidlu od kuchni.

Lidl w kinie

Wydarzenie odbędzie się w Kinie Muza w Poznaniu w godzinach 12.00-18.00. W jednym z najstarszych kin w Europie, będzie możliwość spotkania z ekspertami Lidl Polska. Zaplanowano 20-minutowe prelekcje na które sieć zaprasza m.in. studentów i absolwentów szukających pracy lub stażu na wakacje, osoby planujące przebranżowienie, czy pasjonatów branży.

Wystąpienia podzielone zostaną na bloki tematyczne, z których każdy zakończy się panelem dyskusyjnym. Eksperci opowiedzą m.in. na czym polega praca w centrali jednej z największych sieci handlowych w Polsce oraz odkryją przed uczestnikami branżowe sekrety, dotyczące najlepszych praktyk z rynku: ekologistyki, well-beingu, technik negocjacyjnych, projektów IT czy online marketingu.

Podczas wydarzenia będzie również możliwość krótkiej rozmowy z doświadczonymi rekruterkami i rekruterami Lidl Polska, którzy na podstawie CV udzielą chętnym praktycznych porad dotyczących rynku pracy i obecnie prowadzonych rekrutacji. Dla osób, które 7 marca nie będą mogły przybyć do Poznania, sieć przygotowała możliwość odbycia rozmowy „1 na 1” online, w aplikacji MS Teams. Wystarczy wejść w formularz i zaznaczyć godzinę konsultacji oraz obszar rozmowy, jak: IT, marketing, praca w centrum dystrybucji czy zarządzanie promocjami.

Program stażowy

27 lutego br. Lidl Polska rusza z kolejną edycją programu stażowego „The Lidl Way to Career”. Firma poszukuje 80 ambitnych studentów oraz absolwentów, którzy nie ukończyli jeszcze 30. roku życia. Staże będą odbywały się w centrali oraz w kilkunastu biurach w całej Polsce. Uczestnicy będą mieli szansę realizacji własnych projektów, które na zakończenie przedstawią przed Zarządem Lidl Polska. Autorzy tych najbardziej udanych otrzymają możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, u boku najlepszych specjalistów.

Czytaj też:
Rabaty do -50 proc. w Lidl Online. Podpowiadamy, co kupicie w świetnej cenie
Czytaj też:
To bestsellery Lidla. Kupisz je teraz bez wychodzenia z domu

Źródło: Nowymarketing.pl