Popularność e-commerce rośnie od dłuższego czasu. Według badań CBRE już 75 proc. Polek i Polaków przynajmniej raz w miesiącu dokonuje zakupu przez internet. – Odpowiedzią na dynamicznie zachodzące zmiany na rynku sprzedaży internetowej jest zapowiadana na 26 października konferencja E-commerce day. Celem jest stworzenie platformy do wymiany doświadczeń między ekspertami, a przedsiębiorcami – mówi Marcin Gać CEO w Orion Media Group.
O e-commerce z 10 różnych perspektyw
Co ważne, w trakcie E-commerce day na jednej scenie pojawi się szeroka gama ekspertów. Wystąpienia aż 12 prelegentów będą doskonałą okazją do zgłębienia wielu tematów, począwszy od strategii w social mediach, przez SEO, aż po wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu.
Wśród prelegentów znajdują się, m.in.:
- Aneta Chrzanowska – Social Media Manager w LPP.SA, rozpocznie swoją prelekcję o 10:30
- Marcin Żmuda – Head of SEO w Orion Media Group
- Jakub Papuga – CEO / Founder Happy Parrots, wystąpi o 12:00 z tematem "Czy Facebook umarł? Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe dla e-commerce w 2023r?"
- Patryk Wojtas – Manager e-commerce., rozpocznie prelekcję o 14:00 na temat "Przedsiębiorca e-commerce wobec wyzwań rynkowego spowolnienia"
- Piotr Urbaniak – Board Member / Sales Director w Traffic Trends, zacznie prelekcję o 14:30, przedstawiając temat "Skuteczny performance marketing w dobie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego"
- Jarot Czuba – Fraud Operations Manager w Groupon, w swoim wystąpieniu o 15:30 opowie o przeciwdziałaniu oszustwom dokonywanym przez ludzi, którzy są w posiadaniu danych kart kredytowych i danych klientów
- Zbigniew i Marta Bocian – Head of SEO w Currency One SA, którzy wystąpią wspólnie i opowiedzą "Jak to robić po bożemu?"
- Agnieszka Ziętek – eCommerce Director w Mars, weźmie udział w panelu dyskusyjnym
- Tomasz Krawcewicz – Dyrektor e-commerce w Nationale-Nederlanden Polska, weźmie udział w panelu dyskusyjnym
Oprócz wystąpień zaplanowano również panele dyskusyjne. Całe wydarzenie poprowadzi Paweł Tworek, dziennikarz współpracujący z ogólnopolskimi mediami, którego głos można kojarzyć m.in. z największych rozgłośni radiowych.
E-commerce day platformą do wymiany doświadczeń
Pomiędzy prelekcjami, uczestnicy konferencji będą mieli okazję do porozmawiania ze sobą przy filiżance kawy. W ten sposób organizatorzy kreują przestrzeń do dialogu, wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji towarzyskich, ale co ważne biznesowych.
- Nic nie wzmacnia branży tak jak wzajemna wymiana doświadczeń. Dlatego networkingowe oblicze konferencji jest równie istotne. To wszystko sprawia, że E-commerce day jest nie tylko kolejnym w kalendarzu branżowym wydarzeniem, ale wyjątkową konferencją ujmującą w kompleksowy sposób temat handlu online – podkreśla Magdalena Żmuda, COO w Orion media Group.
Wydarzenie adresowane jest do szerokiej gamy profesjonalistów, od przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe, przez specjalistów ds. marketingu, aż po ekspertów IT, analityków rynkowych, inwestorów i przedstawicieli mediów. Niezależnie od specjalizacji w dziedzinach takich jak marketing online, technologia, analiza rynku czy obsługa klienta, konferencja oferuje coś wartościowego dla każdego profesjonalisty.
Co więcej, konferencja ma akredytację DIMAQ, dzięki czemu właściciele certyfikatu mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za uczestnictwo w E-commerce day. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, który dostępny jest w Polsce i 8 innych krajach Europy.
Zderzenie biznesu z kulturą w klimacie lat 20.i 30.
Po całodniowych wystąpieniach uczestnicy będą mogli zrelaksować się podczas uroczystej kolacji w stylu lat 20. i 30. XX wieku. Klimat całego wydarzenia dopełni wnętrze Teatru Sabat Małgorzaty Potockiej, gdzie odbędzie się E-commerce day. Jest to jedyny teatr muzyczno-rewiowy w Polsce, stworzony na wzór przedwojennych warszawskich teatrów muzycznych.
Ponadto wieczór uświetni spektakl rewiowy i muzyka grana na żywo. Dla uczestników dostępny będzie open bar. Organizatorzy podkreślają, że warto do swojego eleganckiego ubioru dodać elementy z lat 20. i 30. XX wieku.
E-commerce day to nie tylko okazja do zdobycia wiedzy i nawiązania nowych kontaktów biznesowych. To również wyjątkowa możliwość doświadczenia połączenia nowoczesności z tradycją, biznesu z kulturą, w jednym z bardziej oryginalnych miejsc w Warszawie. To najnowszy projekt marki More Business należącej do domu mediowego Orion Media Group. Wszystkie szczegóły na temat wydarzenia dostępne są na stronie https://morebusiness.pl/e-commerce-day/.