Z komunikatu na stronie firmy dowiadujemy się, że promocyjne osłonki na szyby były dołączane do zestawów innych produktów dostępnych w ofercie od 15 maja bieżącego roku. O ich zwrot zaapelowała produkujące je firma Ontex w związku z niewłaściwą jakością produktu. Co ciekawe, mimo że produkty rozdawane były za darmo, po ich oddaniu klienci otrzymają bon promocyjny.
„Każdy Klient, który posiada osłonkę, proszony jest o jej zwrot i może go dokonać bez potrzeby okazania paragonu. Przy okazji zwrotu osłonki Klient otrzyma bon o wartości 15 zł do wykorzystania na zakupy w sklepie „Biedronka" do 30 września b.r. (z wyłączeniem papierosów, alkoholu oraz mleka i preparatów żywienia początkowego)" – poinformowano w komunikacie sieci. Zwrotów można dokonywać w dowolnym sklepie sieci Biedronka w okresie od 19 czerwca do 18 września 2017 roku.
Portal Wirtualna Polska po rozmowie z konsultantem za pośrednictwem infolinii podał, czego dotyczą problemy z osłonkami. Pracownik firmy wyjaśnił, że istnieje ryzyko zadławienia się przez dzieci przyssawkami, za pomocą których przedmiot montowany jest na szybie samochodu. Poniżej przykładowe zdjęcie produktu: