Żubrówka będzie trzecią najchętniej kupowaną wódką na świecie?

Żubrówka będzie trzecią najchętniej kupowaną wódką na świecie?

Dodano:   /  Zmieniono: 
(fot. sxc.hu) Źródło: FreeImages.com
Dyrektor generalny firmy CEDC, będącej właścicielem m.in. marki wódki Żubrówka, Monzer Elabrashy w rozmowie z "Pulsem Biznesu" zapowiedział, że charakterystyczny polski trunek do końca 2015 roku będzie trzecią największą marką wódki na świecie.
Jeśli słowa Monzera Elabrashy’ego się spełnią, to Żubrówka ustępować będzie jedynie wódce Smirnoff i Absolut. Aktualnie, według rankingu The Millionaires Club, Żubrówka zajmuje szóste miejsce. Aby zająć trzecie należy sprzedawać rocznie więcej niż 6 mln 9-litrowych skrzynek wódki.

W ostatnich latach sprzedaż systematycznie rosła. W 2010 r. spółka sprzedawała 1,2 mln 9-litrowych skrzynek Żubrówki, w 2014 r. - już 5,2 mln.