Lody z linii Koral Ekipa trafiły do sprzedaży pod koniec marca 2021 roku. Są dostępne w dwóch wersjach smakowych: truskawkowej i cytrynowej. Dodatkowym atutem lodów ma być polewa o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Dyrektor marketingu firmy Koral precyzował, że początkowo współpraca z ekipą youtubera Friza miała polegać na działaniach promujących lody z asortymentu.
Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się, kolokwialnie mówiąc, bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem, jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową – wyjaśnił Piotr Gąsiorowski, którego słowa cytuje „Super Express”.
Walka o lody z linii Koral Ekipa. Nagranie z Lidla
Lody ekipy Friza cieszą się dużą popularnością i bardzo szybko znikają z półek sklepów. W poniedziałek 26 kwietnia produkt ten pojawił się w ofercie Lidla. Do sieci trafiło nagranie, na którym widać stłoczonych przy zamrażarkach ludzi, którzy przepychają się, aby zdobyć upragniony produkt. Jak ustalił „Super Express”, film został nagrany w jednym ze sklepów Lidl.
Czytaj też:
Lidl odpowiada na karę dla Biedronki. Promuje polskie produkty