MOXY WARSAW PRAGA najlepszy w Europie! Nocleg w Centrum Praskim Koneser idealną propozycją city break w stolicy
Materiał partnera

MOXY WARSAW PRAGA najlepszy w Europie! Nocleg w Centrum Praskim Koneser idealną propozycją city break w stolicy

MOXY WARSAW PRAGA
MOXY WARSAW PRAGA / Źródło: Materiały prasowe
MOXY WARSAW PRAGA, zarządzany przez Hotels Professionals, w opinii klientów sieci Marriott International wyprzedził 30 innych obiektów działających pod tym szyldem w Europie. Nietuzinkowy hotel, będący częścią Centrum Praskiego Koneser, w wewnętrznym rankingu sieci wyprzedził obiekty z Patry, Glasgow i Mediolanu. Goście przyznali mu najwięcej punktów m.in. w kategoriach godny polecenia i satysfakcja z pobytu.

Moxy to działający od 2014 roku brand sieci Mariott International, skierowany do osób kreatywnych, zainteresowanych nowymi trendami i poszukujących niezapomnianych doświadczeń. Koncept butikowych hoteli powstał z myślą o generacji Y – pokoleniu świata Internetu. W hotelach tych świetnie odnajdą się zarówno osoby podróżujące w celach turystycznych, jak i goście biznesowi. W Warszawie obiekt pod tym szyldem został otwarty w styczniu tego roku.

- „Moxy to oczywiście komfortowe pokoje z ultrawygodnym łóżkiem, funkcjonalną łazienką i Netflixem, ale życie hotelu koncentruje się w lobby, gdzie w czterech różnych strefach mamy dla naszych gości moc atrakcji – pokazy filmowe, warsztaty, turnieje planszówek czy piłkarzyków - to tylko wybrane z nich. Tak pozytywne oceny w rankingu Mariott International to w dużej mierze zasługa Moxy Crew, czyli zespołu, który tworzą ludzie otwarci, uśmiechnięci, zaangażowani, pozytywnie zakręceni. Załoga Moxy jest zawsze radosna, pomocna, na bieżąco z życiem stolicy i warszawskiej Pragi i chętnie dzieli się swoją pasją” – podkreśla Katalin Vajda, szefowa Moxy Warsaw Praga.

Dla gości Moxy Warsaw Praga atutem jest też fakt, że hotel jest cześcią Centrum Praskiego Koneser. Kompleks oferuje program atrakcji dla osób mających różnorodne zainteresowania, pozwala więc wszystkim gościom na świetne spędzanie czasu bez konieczności wychodzenia poza jego teren.

- „Centrum Praskie Koneser realizowaliśmy z myślą o stworzeniu na mapie Warszawy miejsca dla ludzi z pasją, czerpiących z życia, otwartych na różne doznania. Połączenie wielu funkcji, m.in. hotelowej, eventowej, gastronomicznej, handlowej, Muzeum Polskiej Wódki daje odwiedzającym Konesera pełne spektrum możliwości spędzania czasu, a bardzo dobre skomunikowanie naszego obiektu z pozostałymi częściami miasta sprawia, że jest to również świetny punkt wypadowy do zwiedzania stolicy” – dodaje Magdalena Bartkiewicz – Podoba, General Manager Liebrecht & wooD w Polsce.

Grupa Liebrecht & wooD

Grupa Liebrecht & wooD od ponad 25 lat prowadzi działalność w sektorze nieruchomości komercyjnych w Polsce, Rumunii i Rosji, gdzie zrealizowała inwestycje biurowe, handlowe i magazynowe o łącznej powierzchni blisko pół miliona metrów kwadratowych.

W skład Grupy wchodzą: spółka Liebrecht & wooD realizująca projekty deweloperskie, firma WeCARE specjalizująca się w zarządzaniu nieruchomościami oraz FASHION HOUSE Group – zajmująca się realizacją i zarządzaniem centrami typu outlet na rynkach rozwijających się.

Portfel inwestycji zrealizowanych przez Grupę obejmuje biurowce, parki biurowe i budynki wielofunkcyjne w Warszawie (Kopernik Office Buildings, Jerozolimskie Business Park, Flanders Business Park, Batory Office Buildings, Plac Unii) oraz Bukareszcie (Victoria Park, West Park, Militari Shopping Centre), a także pięć centrów typu outlet w Polsce, Rumunii i Rosji, sygnowanych marką FASHION HOUSE Outlet Centre.

Obecnie firma realizuje komercyjną część Centrum Praskiego Koneser w Warszawie, FASHION HOUSE Outlet Centre w Sankt Petersburgu i przygotowuje się do realizacji projektu mieszkaniowego na przedmieściach Bukaresztu – Frumusani Residential Park i 65-hektarowego Cernica Retail Park, w którym powstanie m.in. drugie centrum outletowe FASHION HOUSE w Rumunii.

Więcej informacji na stronie: www.liebrecht-wood.pl.

Źródło: Liebrecht & wooD

Czytaj także

 0