Trend upraszczania logotypów jest ostatnio w modzie. Wiele firm zmienia swoją identyfikację wizualną tak, aby była jak najprostsza. Starsze przedsiębiorstwa wracają do swoich pierwotnych oznaczeń. Taki ruch wykonuje także AmRest, w przypadku marki Pizza Hut. Sieć pizzerii ponownie oznaczana będzie logiem z charakterystyczną, czerwoną czapeczką nad napisem.
Powrót do najlepszych czasów
Logotyp z lat 1967-1999 nawiązuje do najlepszych lat sieci, kiedy dominowała ona na rynku. Okrągły logotyp, kojarzący się z pizzą, który wprowadzono w 1999 roku, nadal będzie wykorzystywany na witrynach restauracji. Marka promuje zmianę wizualną specjalną kampanią internetową. W ramach kampanii do restauracji trafią też klasyczne produkty, które kojarzą się z początkami marki na rynku amerykańskim. Jednym z nich są specjalne brzegi pizzy napełnione serem. Tego typu przekąski cieszyły się ogromną popularnością w USA. Restauracja zaznacza, że promocja będzie obowiązywać tylko przez krótki czas.
Polski oddział AmRest poinformował nas, że historyczne logo „póki co będzie używane tylko na terenie USA. W Polsce nie ma planów zmiany identyfikacji marki”.
AmRest jest rakże właścicielem tak znanych marek jak Starbucks, KFC, czy Telepizza.