Wielka promocja markowych piw 12+12 gratis. Oferta ważna tylko przez jeden dzień

Wielka promocja markowych piw 12+12 gratis. Oferta ważna tylko przez jeden dzień

Biedronka Aluzyjna Warszawa. Najnowocześniejszy market Jeronimo w Polsce.
Biedronka Aluzyjna Warszawa. Najnowocześniejszy market Jeronimo w Polsce. Źródło:Unsplash / Prime Press Photo
To jedna z najbardziej znanych i wyczekiwanych przez klientów promocji. Oferta 12+12 piw gratis przyciąga do sklepów tłumy miłośników złocistego napoju. Wielu klientów ustawia się przed sklepami na długo przed ich otwarciem.

Na ten dzień z niecierpliwością czekało wielu klientów. Tylko w piątek, 3 lutego znana sieć ogólnopolskich sklepów spożywczych po raz kolejny wprowadziła do sprzedaży wyczekiwaną promocję 12+12 piw gratis. Z oferty będą mogli skorzystać piwosze o odmiennych gustach.

Oferta dla smakoszy różnych gatunków piwa. Można wybrać dowolne marki

Jak zapewnia Biedronka, tym razem kupujący będą mogli dowolnie wybierać i mieszać produkty z oferty w butelkach bezzwrotnych marek — dotyczy to piw: Carlsberg, Heineken, Captain Jack, Pilsner Urquell oraz Desperados. Promocja obejmuje też wariant bezalkoholowy piwa Heineken.

Jak wynika z gazetki promocyjnej, aby skorzystać z oferty, muszą być spełnione dwa warunki. Z promocji będą mogli skorzystać tylko pełnoletni klienci, którzy posiadają kartę Moja Biedronka lub jej cyfrową wersję w aplikacji Biedronki.

Zniżka na połowę zakupów. Kupujesz 24 piwa, płacisz za 12

Sieć zaznacza, że przy zakupie 24 butelek piwa zostanie naliczony rabat. Będzie on dotyczył 12 najtańszych piw z wybranego przez klientów zestawu. Jeżeli kupujący zdecyduje się nabyć produkty jednej marki lub wszystkie dowolnie wybrane piwa będą w tej samej cenie, zniżka obejmie 12 z nich.

Ta oferta cieszy się już od kilku lat dużym zainteresowaniem klientów, zwłaszcza wśród miłośników złocistego, orzeźwiającego trunku. W poprzednich latach sieć Biedronka oferowała promocję 12+12 piw gratis w upalne wiosenne lub letnie dni. W wielu sklepach tej sieci ustawiały się długie kolejki. Zdarzało się także, że kolejki przed sklepami ustawiały się na długo przed ich otwarciem. Dlaczego tak się dzieje?

Wyczekiwana promocja. Kolejki po piwo ustawiają się na długo zanim otworzą sklep

Klienci chcą mieć pewność, że nabędą swoje ulubione produkty w niższej cenie. Wielokrotnie zdarzało się, że artykuły w promocyjnej cenie znikały z półek w ciągu godziny, dwóch od otwarcia sklepów.

To najlepsza promocja, jaką oferuje ten sklep, moim zdaniem to sprzedażowy hit roku. Naprawdę można dużo zaoszczędzić — mówi Adam, jeden z klientów, który w piątek jako pierwszy pojawił się przed jednym ze sklepów tej sieci. – Korzystam z niej za każdym razem, specjalnie wcześniej tu przyszedłem, aby wybrać swoje ulubione piwa — dodaje.

Promocje działają na klientów niczym magnes. Towar szybko znika z półek

Promocyjne oferty działają niczym magnes, który przyciąga do sklepu wielu klientów. Przy niektórych produktach Biedronki znajdują się aż trzy różne ceny.

Pierwsza cena jest aktualną promocją, za którą możemy nabyć towar. Druga stanowi regularną cenę danego produktu, a trzecia jest najniższą ceną, za jaką dany produkt był dostępny w ciągu ostatnich 30 dni. Promocyjne ceny wprowadza także Lidl. Coraz więcej osób robi zakupy w tej sieci sklepów po godzinie 21. Wówczas można nabyć produkty z krótką datą ważności nawet za połowę ceny.

Czytaj też:
Biedronka dogadała się z PZPN. Umowa przedłużona
Czytaj też:
Biedronka przyznała podwyżki kolejnej grupie pracowników. Nie widujemy ich podczas zakupów

Opracował:
Źródło: dlahandlu.pl