Havas PR Warsaw z nowymi projektami z obszaru employer brandingu

Havas PR Warsaw z nowymi projektami z obszaru employer brandingu

Dodano:   /  Zmieniono: 

Havas PR Warsaw poszerza portfolio projektów z obszaru budowania wizerunku firmy jako pożądanego pracodawcy. Agencja współpracuje z firmą Unilever w zakresie tworzenia i wdrażania strategii employer brandingu, poszerzyła także zakres współpracy o ten obszar z Orange Polska, prowadząc działania, mające na celu wypracowanie kierunków strategicznych w komunikacji tej firmy jako pracodawcy.

W ramach działań w obszarze employer brandingu prowadzonych dla firmy Unilever agencja opracowała lokalną strategię globalnej kampanii rekrutacyjnej  Made by You skierowanej do studentów. Współpraca obejmuje m.in. analizę dotychczasowych kampanii przeprowadzonych przez Unilever, przygotowywanie materiałów promocyjnych, współpracę z organizacjami studenckimi, relacje z mediami, opracowanie koncepcji dni otwartych oraz promocji firmy podczas targów studenckich.

Od października działania z zakresu employer brandingu Havas PR Warsaw prowadzi także dla Orange Polska. Do zadań agencji należy analiza wizerunku Orange Polska jako pracodawcy, przeprowadzenie badań i wyznaczenie strategicznych kierunków komunikacji. Aktywności te są rozszerzeniem długofalowej współpracy Orange Polska z Havas PR Warsaw, która trwa od 2009 roku i obejmuje działania PR wspierające projekty sponsoringowe firmy oraz komunikację projektów z obszaru B2B.

W obydwu przypadkach Agencja Havas PR została wybrana w ramach przetargów.

Coraz więcej firm dostrzega jak istotną rolę, odgrywa ich wizerunek jako pracodawcy zarówno wśród potencjalnych, jak i obecnych pracowników. Potrzeby pracodawców są duże, zwłaszcza w obszarach specjalistycznych, a absolwentów, którzy kończą studia z wyróżnieniem niewielu. Z roku na rok obserwujemy więc coraz bardziej agresywną walkę firm o najlepszych studentów. Działania agencji PR z zakresu employer brandingu dają możliwość wzmocnienia komunikacji, są komplementarne do tradycyjnych działań HR i dają widoczne rezultaty mówi Michał Olbrychowski, executive director Havas PR Warsaw.

Havas PR Warsaw

Havas PR Warsaw (dawniej Euro RSCG Sensors) jest  największą sieciową agencją public relations w Polsce oferującą doradztwo komunikacyjne i kompleksowe działania public relations w obszarach brand PR, komunikacji korporacyjnej, komunikacji finansowej i relacji inwestorskich, edukacji i komunikacji zdrowotnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania kryzysami. Havas PR to także pionier na polskim rynku w wyznaczaniu trendów w działaniach w social media. Agencja ma na swoim koncie liczne nagrody i wyróżnienia w polskich (Złote Spinacze) i międzynarodowych (SABRE Awards) konkursach branży public relations.

Źródło: Havas PR Warsaw;
dostarczył:
netPR.pl