Havas Worldwide Warsaw z kampanią dla Fundacji Dzieci Niczyje

Havas Worldwide Warsaw z kampanią dla Fundacji Dzieci Niczyje

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem specjalnej kampanii przygotowanej dla Fundacji Dzieci Niczyje z okazji Dni Babci i Dziadka. Kreacje layoutów prasowych, spoty radiowe oraz aplikacja na Facebooku przygotowane przez agencję mają na celu uświadomienie wnukom szczególnej roli, jaką w ich życiu odgrywają dziadkowie.  

Dni Babci i Dziadka to idealny moment do bliższego przyjrzenia się relacjom wnuki dziadkowie. Idea kampanii Fundacji Dzieci Niczyje Dziadkowie i wnuki. Wspólna historia zrealizowanej przez agencję Havas Worldwide Warsaw skupia się na podkreśleniu wartości relacji pomiędzy wnukami a dziadkami oraz zachęca do zacieśniania łączących ich więzi. Jednocześnie ma też na celu edukację i podkreślenie istotnej roli, jaką w życiu młodzieży odgrywają dziadkowie. Ci zaś dzięki akcji mogą się poczuć bardziej wartościowi i docenieni.

Kochamy naszych dziadków za to, że zawsze mają dla nas czas. W kampanii chcemy podkreślić, że bliskość i długie rozmowy z dziadkami powinny być dla  nas wyjątkowe powiedziała Danuta Zgliczyńska z Fundacji Dzieci Niczyje, której celem jest ochrona dzieci przed krzywdzeniem oraz pomoc dzieciom krzywdzonym, ich rodzinom i opiekunom.

Kampania przygotowana przez Havas Worldwide Warsaw obejmuje m.in. radio, prasę oraz aktywności w social media. Dzięki specjalnej aplikacji na Facebooku można podzielić się zdjęciem i historią przedmiotu, z którym wiąże się jakieś wydarzenie z życia naszych dziadków. Z fotografii opublikowanych na fan pageu Fundacji jury wybierze te, które zostaną zaprezentowane na  wystawie wieńczącej całą akcję.

Źródło: Havas Worldwide Warsaw;
dostarczył:
netPR.pl