Już dziś na antenie największych stacji telewizyjnych rozpocznie się zupełnie nowa kampania marki Dulux. Kreacja reklamy opiera się na idei castingu kolorów świata Dulux, które nie tylko odmienią pomalowane wnętrza, ale również zainspirują bohaterów do wprowadzania dalszych zmian w ich życiu.
Nowa reklama powstała we współpracy z agencją JWT Warszawa i ma charakter wizerunkowy, wzmacniając jednocześnie rozpoznawalność najważniejszego produktu z portfolio Dulux w Polsce linii Dulux Kolory Świata.
To zarówno dla nas, jak i dla konsumentów niezwykle ważny produkt, oferujący nie tylko najwyższą jakość, ale również bogactwo kolorów i inspiracji czerpanych z najpiękniejszych zakątków świata podkreśla Paweł Sobalak, Senior Brand Manager Dulux. W nowej historii chcieliśmy pokazać konsumentom, jak kolory wpływają na nasze emocje i że dzięki drobnej zmianie możemy wprowadzić nową jakość w nasze życie
i odmienić coś więcej niż tylko kolor na ścianie. dodaje Paweł Sobalak.
Kiedy zobaczyliśmy, jak szeroką ofertę kolorów oferuje Dulux, pomyśleliśmy że proces wyboru odpowiedniej barwy to prawdziwy casting. Tak powstała idea kreatywna: każdy z kolorów chce wywołać jak najlepsze emocje, dodać swojej, specyficznej energii po to, żeby zostać wybraną przez najważniejsze jury - konsumenta. Dlatego do reklamy linii Dulux Kolory Świata zaprosiliśmy mieszkańców regionów, z których pochodzą kolory - mówi Mariusz Pitura, Dyrektor Kreatywny JWT Warszawa. To właśnie mieszkańcy potrafią najlepiej oddać charakterystyczne dla swojego regionu cechy, i to oni starają się przekonać do siebie bohaterkę naszego spotu, inspirując ją do zmian w życiu. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej kampanii Dulux Kolory Świata jeszcze bardziej zainspirują konsumentów do wprowadzania zmian, by również ich życie nabrało kolorów - dodaje Mariusz Pitura. Korzystając z okazji zachęcam do oglądania rozszerzonej wersji spotu na kanale marki Dulux na YouTube. Na uważnych widzów czeka tam niespodzianka.
Kampania będzie prowadzona przez cały sezon remontowy w postaci kampanii telewizyjnej, 30 sekund spotu reklamowego wraz ze skrótem do 15 sekund oraz kreacji internetowych. Za wszystkie elementy kreacji tej kampanii odpowiedzialna jest agencja JWT Warszawa, która na początku roku wygrała przetarg na kreację kampanii marki Dulux, kluczowej marki z portfela firmy AkzoNobel.
Za zakup mediów odpowiada Mediacom Warszawa, za działania PR MSL Group.
Team kreatywny JWT Warszawa:
Michael Hansen (Senior Art Director),
Dariusz Samul (Senior Copywriter)
Dyrektor kreatywny:
Mariusz Pitura
Obsługa klienta:
Emilia Krzyżyńska (Account Manager)
Od strony produkcyjnej spot został zrealizowany we współpracy z Red Works.
Reżyser:
Ania Maliszewska
Operator:
Michał Englert