Globalne centrum usługowe w Chinach otworzyło nowy oddział w Xi'an

Globalne centrum usługowe w Chinach otworzyło nowy oddział w Xi'an

Dodano:   /  Zmieniono: 
  • Ericsson powiększa swoje globalne centrum usługowe w Chinach o nowy oddział w Xian, który obejmuje pierwsze globalne centrum sterowania sieciami w Azji Wschodniej oraz nowe centrum usług standardowych 
  • Nowy oddział zaspokaja zapotrzebowanie rynku na usługi zarządzane dzięki swym możliwościom w zakresie eksploatacji sieci, a jednocześnie zapewnia globalne świadczenie usług standardowych
  • Ericsson wykorzystuje efekt skali obsługując klientów na całym świecie za pośrednictwem globalnych centrów usługowych zlokalizowanych w Chinach, Indiach, Meksyku i Rumunii

Branża teleinformatyczna staje się coraz bardziej konwergentna. Realizowanych jest wiele dużych projektów związanych z transformacją i powstają złożone sieci zawierające elementy różnych dostawców i różne technologie. Analitycy uważają, że operatorzy powinni zwiększać wydajność sieci i poprawiać jakość obsługi klientów, a jednocześnie obniżać koszty operacyjne. Aby sprostać temu wyzwaniu, operatorzy na całym świecie coraz częściej decydują się na outsourcing operacji sieciowych i niektórych innych usług profesjonalnych przez powierzanie ich wyspecjalizowanym firmom, takim jak Ericsson. Podejście to pozwala operatorom skupić się na swojej działalności podstawowej, czyli na sprzedaży, marketingu i utrzymywaniu dobrych relacji z użytkownikami.

Ericsson obsługuje tych klientów za pośrednictwem czterech globalnych centrów usługowych (Global Service Centers GSC), z których jedno znajduje się w Chinach i ma oddziały w Pekinie, Wuhanie, Kantonie i  Dalianie. Aby nadal zapewniać swoim klientom wysoką jakość i efektywność usług w skali globalnej i lokalnej, GSC w Chinach utworzyło piąty oddział w Xian.

W nowym oddziale jest już zatrudnionych 300 wysoko wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie teleinformatyki i związanych z nią usług. Obejmuje on utworzone przez firmę Ericsson pierwsze globalne centrum sterowania sieciami (GNOC) w Azji Wschodniej oraz nowe centrum usług standardowych. Te nowe centra będą dopełnieniem i rozszerzeniem oferty działu usług globalnych firmy Ericsson.

Orvar Hurtig, szef działu świadczenia usług w firmie Ericsson, powiedział: Globalizacja i centralizacja zapewni poprawę efektywności i jakości obsługi naszych klientów.Utworzony w Xian nowy oddział globalnego centrum usługowego w Chinach pozwoli nam zwiększyć zakres sterowania sieciami w tym regionie oraz globalne możliwości świadczenia usług standardowych.

Zhao Juntao, prezes Ericsson China, powiedział: Jesteśmy bardzo zadowoleni z utworzenia czwartego globalnego centrum sterowania sieciami w Xian, gdzie prowadzimy działalność biznesową od ponad dziesięciu lat. Jestem przekonany, że dynamiczny wzrost gospodarczy zachodnich Chin oraz duża koncentracja specjalistów w dziedzinie teleinformatyki w Xian przyczynią się do szybkiego rozwoju tego nowego centrum. Przyniesie to ewidentne korzyści naszym globalnym klientom, których będziemy stąd zdalnie obsługiwać.

Każde z globalnych centrów usługowych firmy Ericsson w Chinach, Indiach, Meksyku i Rumunii ma swoje dopełnienie w postaci globalnego centrum sterowania sieciami. Firma Ericsson stawia sobie za cel gwarantowanie wysokiej jakości, produktywności i opłacalności oferowanych usług. Centra zaspokajają zapotrzebowanie globalne i regionalne zapewniając specjalistyczną wiedzę i efekt skali w szerokim zakresie usług obejmującym integrację, eksploatację sieci i obsługę klientów. Aktualnie Ericsson obsługuje sieci, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów, i zarządza sieciami, które mają ponad 900 milionów abonentów na całym świecie.

 

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzystają ponad 2 miliardy abonentów.

Działamy w 180 krajach i zatrudniamy przeszło 100 000 pracowników. Forma Ericsson założona w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

 

 

Źródło: Ericsson Sp. z o.o.;
dostarczył:
netPR.pl