Poczta Polska: Usługi pocztowe dla PGNiG za ponad 64 mln zł

Poczta Polska: Usługi pocztowe dla PGNiG za ponad 64 mln zł

Dodano:   /  Zmieniono: 

Poczta Polska wygrała przetarg ogłoszony przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA w Warszawie na świadczenie usług pocztowych i odbiór korespondencji w 2014 roku. Oferta Spółki była korzystniejsza od propozycji złożonych przez InPost i PGP. Wartość umów przekracza 64 mln zł.

Przetarg rozpisany przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA został podzielony na dwa zadania. W pierwszym dotyczącym usługi doręczania przesyłek poleconych z masowego wydruku i przesyłek nadawanych przez wszystkie jednostki terenowe PGNiG przyjęta została oferta Poczty Polskiej za blisko 43 mln zł. Druga część zamówienia dotyczyła przesyłek nierejestrowanych z masowego wydruku. Propozycja Poczty Polskiej była cenowo i jakościowo lepsza od ofert złożonych przez InPost i Polską Grupę Pocztową. Wartość oferty Poczty Polskiej wyniosła niecałe 22 miliony złotych. Konkurenci wycenili swoje usługi odpowiednio o 1 mln zł i 2 mln zł więcej.

- Jesteśmy konkurencyjni cenowo i jednocześnie zapewniamy bezpieczeństwo świadczonych usług pocztowych. Efektem są wygrywane przetargi na całkowicie uwolnionym rynku pocztowym mówi Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży w Poczcie Polskiej. Poczta Polska jest dziś jedyną firmą na rynku z tak rozbudowanym zapleczem pocztowo-logistycznym, dzięki czemu może realizować nawet najbardziej złożone zlecenia dodaje Łukasz Gołębiowski.

Poczta Polska skutecznie walczy o rynek dla firm. Intensywne działania sprzedażowe Spółki na rynku klienta biznesowego i instytucjonalnego przynoszą efekty. W ostatnim czasie Poczta Polska pozyskała ważnych klientów na rynku usług listowych i paczkowych. Są to przedsiębiorstwa z branż telekomunikacyjnej, kosmetycznej, a także instytucje finansowo-bankowe i duże sieci handlowe. Firma zwiększa swój udział w rynku proponując wymierne korzyści biznesowe m.in. konkurencyjne, rynkowe stawki i rozwinięty system logistyczny obejmujący największą w Polsce sieć placówek i służbę doręczeń. Działania te prowadzone są w ramach konsekwentnej realizacji Strategii Poczty Polskiej.

 

Źródło: Poczta Polska

dostarczył:
netPR.pl