Od domu blisko, do domu wszystko - kampania reklamowa ODIDO

Od domu blisko, do domu wszystko - kampania reklamowa ODIDO

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Warszawa, 16 maja 2014: Od domu blisko, do domu wszystko to hasło kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 16 maja br. Na aktywności składają się 4 spoty telewizyjne oraz reklama prasowa. Akcja potrwa 2 tygodnie, do 28 maja.

Kampania nawiązuje do dobrze znanego już hasła Od domu blisko, do domu wszystko i kładzie szczególny nacisk na promocję sklepów ODIDO, jako znajdujących się blisko Klienta oraz oferujących szeroki asortyment najwyższej jakości produktów. Jej celem jest również budowanie emocjonalnej więzi z marką.

Na intensywną, dwutygodniową kampanię składają się 4 różne spoty telewizyjne. W każdym z nich zaprezentowane zostaną 2 produkty z asortymentu ODIDO. Aktywności prowadzone będą w największych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, a także w prasie.

To już kolejna kampania sieci skupiająca się na przekazie, że w sklepach ODIDO łatwo i szybko można kupić wszystko, czego aktualnie potrzeba do domu, od drobnych produktów po większe zakupy. Nawiązanie akcji do hasła marki Od domu blisko, do domu wszystko ma podkreślić, że produkty w sklepach ODIDO zostały dobrane tak, aby klienci mogli zrobić w nich kompleksowe zakupy oraz mieli szeroki wybór świeżych artykułów.

Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starcom, kampanię po stronie MAKRO koordynuje MGA.

***

Sieć franczyzowa ODIDO, zrzeszająca pod jednym logo ponad 2000 osiedlowych sklepów spożywczych, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry. SklepyODIDO to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych. Jego głównym celem jest pomoc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności.

Źródło: MAKRO Cash & Carry Polska

dostarczył:
netPR.pl