Groupon rozszerza ofertę dla Klubu Partnera

Groupon rozszerza ofertę dla Klubu Partnera

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Warszawa, 20 maja 2014 r. - Groupon (NASDAQ: GRPN) poszerzył ofertę rabatów przeznaczonych wyłącznie dla partnerów biznesowych. Od teraz wszyscy członkowie Klubu Partnera Groupon mogą dostać zniżki na zakup energii z RWE oraz preferencyjne warunki ubezpieczenia od Vienna Insurance Group (Polisa Życie TU S.A.
i Compensa TU S.A. ochrona majątku).

W lipcu ubiegłego roku Groupon Polska uruchomił Klub Partnera - program ofert specjalnych, dzięki któremu przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty prowadzenia firmy. Dziś przynależność do Klubu Partnera gwarantuje dostęp do bogatej listy zniżek od różnych przedstawicieli, pozwalających zaoszczędzić nawet kilka tysięcy złotych rocznie.

Klub Partnera Groupon jest otwarty dla wszystkich przedsiębiorców współpracujących z serwisem, bez względu na wielkość firmy oraz długość współpracy. Obecnie partnerzy oprócz tego, że będą mogli obniżyć koszty zużycia energii i ubezpieczenia, otrzymają rabat na dowolne paliwo na wybranych stacjach Orlen i Bliska (kolejno 8gr i 5gr) oraz mogą korzystać z atrakcyjnych zniżek na abonament i telefony w T-Mobile. Ponadto w Klubie Partnera znajdują się oferty takich firm, jak: OK System oraz Furgonetka.pl. Lista ofert specjalnych dla przedsiębiorców jest stale wzbogacana.

Głównym założeniem projektu jest oferowanie naszym partnerom produktów i usług w cenach, których nie byliby
w stanie uzyskać podczas indywidualnych negocjacji. W ciągu kilku najbliższych tygodni mamy zamiar przedstawić kolejne bardzo atrakcyjne propozycje mówi Marek Biernacki odpowiedzialny za rozwój Klubu Partnera w Groupon.

Aktualne oferty w ramach nowej inicjatywy Groupon zostały docenione również przez samych partnerów. Z uwagi na charakter mojej firmy, ważne było dla mnie obniżenie kosztów transportu. Oferta rabatowa na paliwo pozwoliła mi znacznie zmniejszyć wydatki w firmie w ciągu sześciu miesięcy zaoszczędziłem już kilkaset złotych powiedział Konrad Kozub, właściciel studia odnowy biologicznej Ocean Urody w Krakowie.

Dla swoich partnerów biznesowych Groupon przygotował także inne rozwiązania. Jednym z nich jest platforma
e-learningowa, na której specjaliści Groupon dzielą się z przedsiębiorcami swoim know-how. Dodatkowo współpracujący przedsiębiorcy mogą w każdej chwili liczyć na wsparcie doradców handlowych Groupon Polska. 

Źródło: Groupon

dostarczył:
netPR.pl