Content marketing w kampanii Samsung

Content marketing w kampanii Samsung

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl / Źródło: InfoWire.pl

15 października w mediach on-line ruszyła nowa kampania firmy Samsung. To pierwsze w Polsce przygotowane na taka skalę działania Content Marketing. Celem akcji jest przybliżenie odbiorcom dodatkowych możliwości, jakie dzięki współpracy z partnerami - Legimi, Endomondo i Deezer, oferuje użytkownikom swoich urządzeń firma Samsung.

Nietypowa, jak na tak dużą firmę jaką jest Samsung, akcja rozpoczęła się 15 października i potrwa przez cały miesiąc. Cztery przygotowane specjalnie, krótkie filmy: Biblioteka, Dom, KawiarniaBieżnia, można będzie obejrzeć w serwisach YouTube i Facebook. Każdy z nich prezentowany będzie w mediach on-line przez tydzień. Głównym łącznikiem kampanii jest jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, skoczek narciarski, współrekordzista Polski w długości lotu narciarskiego Piotr Żyła.

Oprócz produktów i usług firmy Samsung kampania prezentować będzie usługi partnerów Samsung:

Legimi - to serwis i aplikacja umożliwiająca dostęp do ponad 5000 e-booków, jest dostępna dla wielu różnych platform elektronicznych, jednak dzięki specjalnej ofercie użytkownicy tabletów Samsung GALAXY Tab S przez 3 miesiące mają dostęp do pełnej bazy elektronicznych książek gratisowo.

Deezer - jeden z największych serwisów umożliwiających słuchanie muzyki na żądanie. Dostęp do kilkudziesięciu milionów utworów - dla użytkowników Samsung GALAXY S5 i GALAXY Tab S serwis ten w wersji Premium+ oraz specjalne materiały audio i wideo przez 6 miesięcy dostępne są gratisowo.

Endomondo - serwis i aplikacja idealna dla wszystkich, którzy dbają o zdrowie biegając, jeżdżąc na rowerze czy uprawiają inne dyscypliny sportu. Użytkownicy telefonu Samsung GALAXY S5 przez 12 miesięcy mają dostęp do konta Endomondo gratisowo.

Link do sklepu z aplikacjami SamsungApps:  http://www.samsungapps.com/main/main.as

Linki do spotów:

http://youtu.be/9zmVTyQw_3I
http://youtu.be/3dLF0i2pVR0
http://youtu.be/qLbhPOB4hL0
http://youtu.be/-mO3kQ9s8oI

Za koncepcję kampanii odpowiadają agencje Cheil Polska, Starcom oraz Havas PR Warsaw.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

infoWire.pl

Czytaj także