Znana sieć zadebiutuje niebawem w Polsce. „Naszym wyróżnikiem nie tylko jedzenie"

Znana sieć zadebiutuje niebawem w Polsce. „Naszym wyróżnikiem nie tylko jedzenie"

Pizza  L’Osteria
Pizza L’Osteria Źródło: L’Osteria
Latem tego roku L'Osteria uruchomi swoją pierwszą restaurację w Polsce. Będzie ona zlokalizowana w warszawskim Centrum Praskim Koneser. W ciągu najbliższych pięciu lat ma ruszyć dziesięć lokali pod szyldem sieci.

Sieć L’Osteria planuje w wakacje uruchomienie pierwszej restauracji w Polsce. Będzie ona zlokalizowana w warszawskim Centrum Praskim Koneser. Na jednym lokalu ma się nie skończyć, sieć chce w ciągu najbliższych pięciu lat otworzyć dziesięć restauracji.

L’Osteria w 8 krajach. Niebawem w Polsce

Jak na razie sieć posiada niemal 160 lokali, które zlokalizowane są w ośmiu krajach, takich jak: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Anglia, Czechy, Holandia, Francja, oraz Luksemburg.

Pierwsza L'Osteria została otwarta w Norymberdze w 1999 roku i szybko stała się dynamicznie rosnącą siecią w całych Niemczech. W 2011 roku uruchomiono pierwszy lokal w Austrii. W zeszłym roku sieć zajęła szóste miejsce wśród stu największych firm rynku restauracyjnego w rankingu przygotowywanym na Międzynarodowe Forum Gastronomiczne w Hamburgu.

W 2022 roku L'Osteria osiągnęła przychód w wysokości 320,9 mln euro. Pod koniec zeszłego roku firma podpisała umowę joint venture z Adamem Mularukiem (Atena Capital) na wprowadzenie i zarządzanie marką L’Osteria na polskim rynku. Mularuk jako Chief Franchised Brands Office w AmRest, pracował dla takich marek jak: KFC, Burger King, Pizza Hut i Starbucks, gdzie odpowiadał za 12 rynków, 1,8 tys. restauracji i ponad 18 tys. pracowników. W Starbucks za jego kadencji liczba kawiarni wzrosła z 70 do 400 w ośmiu krajach. Pracował również dla IKEA jako Country Sales Director Polska.

„Produkty kuchni włoskiej w przystępnych cenach"

– Z dużym optymizmem patrzę w przyszłość i na rozwój gastronomii w Polsce. L'Osteria jest marką o dużym potencjale, oferującą niesamowite dania i produkty kuchni włoskiej w przystępnych cenach. Naszym wyróżnikiem jest nie tylko jedzenie. Chcemy, aby każda wizyta w restauracji była dla naszych Gości fantastycznym przeżyciem, niczym wakacje we Włoszech, dlatego dbamy o najdrobniejszy szczegół. Wierzę w ten koncept i jego sukces na polskim rynku – mówi Mularuk, cytowany przez serwis dlahandlu.pl.

Pierwsza restauracja pod szyldem L’Osterii w Polsce zaoferuje ponad 170 miejsc siedzących wewnątrz lokalu, a w sezonie letnim także dodatkowe sto miejsc w ogródku. W tym roku sieć planuje poszerzyć swoją działalność w sumie o 22 nowe restauracje.

Czytaj też:
Znana sieć restauracji wchodzi do Polski. Firma już zapowiedziała ekspansję
Czytaj też:
Sushiterroryści uderzają w japońską tradycję. Restauracje wprowadzają monitoring

Źródło: Rzeczpospolita, dlahandlu.pl