Rewolucja w InPost! Szykują się ważne zmiany w regulaminie

Rewolucja w InPost! Szykują się ważne zmiany w regulaminie

Paczkomat InPost, zdj. ilustracyjne
Paczkomat InPost, zdj. ilustracyjne Źródło: Shutterstock / Soft Light
InPost, jeden z największych operatorów logistycznych w Europie, wprowadza istotne zmiany w regulaminach usług kurierskich.

Nowe przepisy wejdą w życie 20 marca 2025 r. i obejmują m.in. włączenie weekendowych nadań do stałej oferty oraz rozszerzenie usług zwrotów. Zmodyfikowany regulamin uwzględni również dodatkowe kanały reklamacyjne oraz możliwość pobrania przez InPost rekompensaty za opóźnienia w regulowaniu należności.

Jakie zmiany wprowadza InPost w regulaminach?

W ramach aktualizacji regulaminów InPost wprowadza kilka kluczowych modyfikacji, które usprawnią procesy nadawania i odbioru przesyłek. Oto najważniejsze nowości:

  • Weekendowe nadania – wysyłka paczek w soboty i niedziele stanie się standardową opcją dla klientów.
  • Rozszerzenie usługi Szybkie Zwroty – paczki będą mogły być zwracane także w PaczkoPunktach, co zwiększy wygodę użytkowników.
  • Nowe kanały reklamacji – regulamin zostanie dostosowany do uwzględnienia dodatkowych metod zgłaszania reklamacji, ułatwiając kontakt z obsługą klienta.
  • Rekompensata za opóźnienia w płatnościach – wprowadzony zostanie zapis umożliwiający InPost pobieranie rekompensaty w przypadku opóźnień w regulowaniu należności przez kontrahentów.

Czytaj też:
Rewolucja w PKP Intercity! Pasażerowie będą wniebowzięci

Które usługi InPost obejmują zmiany?

Nowe regulacje będą miały wpływ na kilka kluczowych usług oferowanych przez InPost, w tym:

  • InPost Paczkomat 24/7
  • InPost Kurier
  • Allegro Paczkomat 24/7 InPost
  • Allegro Kurier InPost
  • Odbiór przesyłek przez kuriera InPost w ramach Allegro Smart

Czytaj też:
Ilu Polaków płaci gotówką? Zaskakujące wyniki badań

InPost. Lider w logistyce e-commerce

Grupa InPost to jedna z najszybciej rozwijających się firm logistycznych w Europie. Na koniec 2024 r. operator posiadał ponad 82 tys. punktów odbioru przesyłek, w tym 47 tys. nowoczesnych Paczkomatów oraz 35 tys. punktów PUDO (Pick-Up Drop-Off), obsługując klientów w 9 krajach:

  • Polska
  • Wielka Brytania
  • Francja
  • Włochy
  • Hiszpania
  • Portugalia
  • Belgia
  • Luksemburg
  • Holandia

Firma obsługuje także sektor e-commerce, świadcząc usługi kurierskie oraz fulfillment dla ponad 100 tysięcy e-sprzedawców. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom i rozwiniętej infrastrukturze InPost umacnia swoją pozycję jako lider w branży logistycznej.

Czytaj też:
Kobiety zarabiają dużo mniej. Raport wskazuje powody

Źródło: dlahandlu.pl