PRZEDSIEBIORCY.PL rozpoczyna współpracę z Narodowym Instytutem Rozwoju Przedsiębiorczości
Artykuł sponsorowany

PRZEDSIEBIORCY.PL rozpoczyna współpracę z Narodowym Instytutem Rozwoju Przedsiębiorczości

Dyrektor Zarządzający Inga Piasecka, DBA, MBA
Dyrektor Zarządzający Inga Piasecka, DBA, MBA Źródło: Materiały prasowe
Narodowy Instytut Rozwoju Przedsiębiorczości działający na rzecz Ogólnopolskiej Federacji Przedsiębiorców i Pracodawców PRZEDSIĘBIORCY.PL to dwie kluczowe instytucje wspierające rozwój polskich firm. Choć działają niezależnie, ich współpraca opiera się na wspólnych celach i misji, co pozwala na skuteczniejsze wspieranie sektora MŚP w Polsce.

Ogólnopolska Federacja Przedsiębiorców i Pracodawców PRZEDSIEBIORCY.PL to organizacja, która od ponad 11 lat aktywnie działa na rzecz polskich przedsiębiorców. Głównym celem Federacji jest zapewnienie przedsiębiorcom, jak najlepszych warunków sprzyjających ich rozwojowi. Reprezentacja interesów pracodawców na rzecz budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorcy w Polsce, ochrona ich praw i reprezentowanie interesów zrzeszonych członków Federacji. W obliczu dynamicznych zmian i wyzwań rynkowych wiemy, że aby skutecznie chronić dorobek przedsiębiorców i wspierać rozwój firm, potrzebne są nowe, kompleksowe kierunki działań, nowoczesne narzędzia, bardziej przyjazne prawo i silna reprezentacja interesów. W zakresie kompetencyjnym takie działania realizuje właśnie Narodowy Instytut Rozwoju Przedsiębiorczości, który oferuje kompleksowe wsparcie doradcze i operacyjne dla zrzeszonych członków.

Nawiązanie współpracy z Narodowym Instytutem Rozwoju Przedsiębiorczości było nie tylko ważnym krokiem w rozwoju Federacji, ale również odpowiedzią na realne potrzeby rynku oraz głosy samych przedsiębiorców. NIRP to nowoczesna instytucja, będąca centrum biznesowym, kompetencyjnym, eksperckim i projektowym Federacji. Instytut jest między innymi inicjatorem i twórcą Programu Certyfikacji Polskiej Przedsiębiorczości „rekomendowani.net”, będącym w praktyce platformą budowania długofalowych relacji, kojarzenia biznesowego, promocji, rozwoju, wsparcia i reklamy. To miejsce, w którym można wykorzystać niemal najcenniejszy potencjał w biznesie: właściwą relację z dobrze dobranym, elitarnym gronem osób decyzyjnych w sprawach biznesowych. Promujemy rzetelność polskich firm. Dzięki doświadczonemu zespołowi, znajomości realiów rynkowych, elastyczności i świadomości rezyliencji, możliwe było stworzenie nowoczesnej platformy usług i narzędzi. W ramach naszej działalności chcemy szczególnie promować i dbać o jakość, solidność i markę, na które często pracuje się całymi latami.

W Instytucie tworzymy także Centra Kompetencji, w ramach których udostępniamy dla przedsiębiorców szeroki wachlarz usług, m.in. wsparcia w pozyskiwaniu funduszy unijnych oraz innych źródeł finansowania dłużnego dla przedsiębiorstw; wsparcia w niejednokrotnie trudnych procesach sanacyjnych i restrukturyzacyjnych firm czy wsparcia we wprowadzeniu marki i usług na rynki wybranych krajów Europy, Azji i Afryki. Nieustannie wsłuchujemy się w głosy przedsiębiorców, aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby rynku i móc niemal na bieżąco poszerzać dostępny wachlarz usług, a w ślad za tym powoływać do życia kolejne Centra Kompetencji. Chcemy być jak najbliżej przedsiębiorców, chcemy być obecni na rynkach lokalnych, aby móc dotknąć i jak najlepiej zrozumieć ich potrzeby stąd operujemy też na rynkach regionalnych poprzez reprezentujących nas tam Menadżerów Marki.

Wspólnie z Federacją rozwijamy podejście branżowe i segmentowe, uwzględniające specyfikę kreowania przedsiębiorczości, zróżnicowane potrzeby, ale jednocześnie już dziś stanowiące siłę gospodarczego oddziaływania i tworzące efekt szerszej synergii w ramach naszej organizacji. Stąd powołanie sekcji Firm Rodzinnych i sekcji Samorządowej wraz z ich liderami.

Reasumując, nasze wspólne działania przyczyniają się do wzrostu konkurencyjności i innowacyjności polskich przedsiębiorstw na rynku krajowym i międzynarodowym. Współpraca między Instytutem a Federacją przejawia się także w organizowaniu wspólnych wydarzeń, takich jak konferencje, fora, szkolenia czy spotkania networkingowe. Dzięki temu przedsiębiorcy zrzeszeni w Federacji mają dostęp do szerokiej sieci kontaktów biznesowych oraz aktualnych informacji o zmianach prawnych i dostępnych programach wsparcia.


Dyrektor Zarządzający Inga Piasecka, DBA, MBA

Ekonomistka i strateg biznesu z wieloletnim doświadczeniem w finansach, w sektorze bankowości instytucjonalnej i transakcyjnej oraz wsparcia przedsiębiorstw w obszarze Skarbu Państwa. Wielokrotny lider strategicznych projektów bankowych, współtwórca strategii w obszarze korporacyjnym, koordynator procesów wewnątrz grup kapitałowych. Członek Rad Nadzorczych Spółek Kapitałowych.

Przygotowuje i skutecznie wdraża krótko i długoterminowe strategie biznesowe i marketingowe. Posiada głęboką wiedzę i doświadczenie w zakresie analiz i kontrolingu biznesowego, budowania programów i kampanii aktywizujących sprzedaż, planowania finansowego, zarządzania sprzedażą, wdrażania produktów i procesów bankowych, prowadzenia projektów. Z sukcesami odpowiadała za kompleksowe projekty biznesowe.

Pracę zawodową łączy z działalnością na rzecz środowiska kobiet biznesu w ramach Fundacji Class Ladies, w której jest Wiceprezeską. Na wniosek Ministra Infrastruktury za zasługi w działalności społecznej, została odznaczona Brązowym Krzyżem Zasługi. Dba o wysoką efektywność działań w zespole, dużą wagę przywiązując do jakości. Dzięki naturalnym zdolnościom interpersonalnym tworzy trwałe relacje z partnerami biznesowymi. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studiów MBA WWSB oraz ICAN Institute – Akademii Menadżera Wyższego Szczebla. Posiada tytuł Doctor of Business Administration.