Polacy coraz częściej piją piwo bezalkoholowe. W 2012 roku jego sprzedaż osiągnie niemal 75 tysięcy hektolitrów, co oznacza wzrost o 9 proc. w stosunku do roku ubiegłego - informuje "Dziennik Gazeta Prawna" powołując się na badania firmy Nielsen.
Według szacunków rynek piwa bezalkoholowego w Polsce jest szacowany na ok. 50 mln złotych. To dość sporo wzrost, ponieważ jeszcze trzy lata temu było to niecałe 20 mln złotych.
Bezalkoholowe piwo produkuje siedem marek - w sumie, dzięki temu, że niektóre z nich produkują kilka wersji trunku, na rynku jest ponad 20 rodzajów tego napoju. Kolejnym krokiem producentów ma być zwiększenie produkcji i wprowadzenie do obrotu nowych marek.
"Dziennik Gazeta Prawna" informuje też, że głównymi odbiorcami piwa bezalkoholowego są kobiety i młode mamy.
mp, "Dziennik Gazeta Prawna"
Bezalkoholowe piwo produkuje siedem marek - w sumie, dzięki temu, że niektóre z nich produkują kilka wersji trunku, na rynku jest ponad 20 rodzajów tego napoju. Kolejnym krokiem producentów ma być zwiększenie produkcji i wprowadzenie do obrotu nowych marek.
"Dziennik Gazeta Prawna" informuje też, że głównymi odbiorcami piwa bezalkoholowego są kobiety i młode mamy.
mp, "Dziennik Gazeta Prawna"