Przyszłość AI w biznesie: Jak Quantum Neuron zmienia tradycyjne modele pracy?
Artykuł sponsorowany

Przyszłość AI w biznesie: Jak Quantum Neuron zmienia tradycyjne modele pracy?

Błażej Chyła, założyciel międzynarodowej cyfrowej grupy Quantum Holding
Błażej Chyła, założyciel międzynarodowej cyfrowej grupy Quantum Holding Źródło: Quantum Media Group
W wywiadzie z Błażejem Chyłą, CEO Quantum Neuron, dowiadujemy się, jakie kluczowe korzyści niesie za sobą wprowadzenie Person AI – rozwiązania opartego na sieciach neuronowych, które integruje różnorodne aspekty działalności firm.

Quantum Neuron wprowadza sztuczną inteligencję jako integralny element zespołów. Jakie są kluczowe korzyści z wprowadzenia Person AI do codziennej pracy w firmach?

Kluczowe korzyści przy wprowadzeniu Person AI z Quantum Neuron to przede wszystkim optymalizacja działań zespołów, a także optymalizacja konwersji przy lejkach konwertujących klientów czy prospektów w procesie sprzedażowym, helpdeskowym, zarządzaniu i rozgrzewaniu leadów czy też znacznie sprawniejsze procesy w firmie. Persony opierają się na sieciach neuronowych dążących do maksymalizacji sprzedaży. Wierzę, że światem rządzą kreatorzy popytu, a Persona AI to unifikacja procesów biznesowych przez mianownik – sieci neuronowe Quantum Neuron pod postacią Person AI.

W jaki sposób Persona AI zmienia sposób, w jaki firmy prowadzą relacje z klientami?

Stawiamy na integralność i wszystkie punkty styku, gdzie klienci, bądź prospekci w modelach B2B czy B2C trafiają do organizacji.

Jesteśmy zweryfikowanym Meta Tech Providerem. Staliśmy się oficjalną aplikacją, co wiąże się z tym, że nasze persony są zintegrowane z Facebook, WhatsApp, Messenger, Instagram. Dodatkowo możemy zaimplementować Personę pod dowolny adres email. Co istotne, wdrożenie Person AI nie wymaga oddziałów IT, odbywa się to znacznie sprawniej niż typowe automatyzacje (obecnie cały proces wdrożenia to średnio 2h, a dążymy do 10minut).

To ogromne osiągnięcie. W takim razie, jakie wyzwania napotykają firmy przy wdrażaniu AI jako pełnoprawnych „pracowników” i jak Quantum Neuron pomaga je przezwyciężyć?

Przede wszystkim największe wyzwania dla firm to sklasyfikowana odpowiednia jakościowa baza wiedzy. Trudność dla biznesów to nadążanie za tą rewolucja technologiczną. Pierwszy raz w historii mamy do czynienia z technologią, która rozwija się w tak ekspresowy sposób. Jest to podwójna krzywa wykładnicza, czyli reakcja łańcuchowa reakcji łańcuchowej.

Tutaj przede wszystkim biznes musi postawić na odpowiednią klasyfikację swoich danych i procedur wewnątrz organizacji. Inżynierowie Quantum Neuron wspierają przy tworzeniu baz wiedzy, również oferując program grantowy o nazwie Środowisko Beta, gdzie wprowadzamy do biznesu naszą technologię, nie licząc opłaty stworzenia sieci neuronowej i komunikujemy na zasadzie feedbacku. Dodatkowo oferujemy 50 konwersacji bezpłatnie. To pozwala nam bardzo dynamicznie optymalizować wdrożenia Person. Mamy również przewidziane serie szkoleń wewnątrz firm aby stworzyć optymalną bazę wiedzy dla Persony.

Na zakończenie, jakie miejsce widzi Quantum Neuron na globalnym rynku AI w ciągu najbliższych 5-10 lat? Jakie cele stawiacie sobie jako firma?

Mamy jeden cel nadrzędny – kolejny polski Unicorn. Miliard dolarów wyceny. Już widzimy, jak duże jest zainteresowanie naszą technologią, a także jak dobry feedback do nas trafia. W trakcie programu grantowego to przedstawiciele biznesu, founderzy, management w trakcie przedstawienia naszej technologii (wdrożeń onboardingowych), zwracają się do nas, że ta technologia jest świetna i wyrazili zainwestowanie w rundzie Pre Seed. Stąd powstała Emisja niepubliczna serii B. To jest dla mnie jasny i czytelny sygnał, że idziemy w dobrym kierunku i mamy obrany właściwy azymut. Publiczny Fundraising planujemy w I kwartale 2025.

Źródło: Quantum Media