HalfPrice to nowa sieć sklepów, za którą stoi marka CCC. HalfPrice nawiązuje do popularnej w Polsce sieci TK Maxx, a więc sklepu oferującego końcówki serii w bardzo przystępnych cenach.
TK Maxx przetarł szlak
Oba sklepy opierają się na modelu „off-Price”, czyli sprzedaży produktów w okazyjnych cenach. Nie organizują promocji, wyprzedaży i nie udzielają rabatów. W ofercie mają produkty różnych producentów. To buty, ubrania, dodatki, wyposażenie domu. Często są to pojedyncze sztuki. Na bieżąco „dojeżdżają” kolejne rzeczy, więc asortyment zmienia się dużo częściej niż w typowych sklepach.
Filozofia „off-price” zakłada, że klient ma być zaskoczony niską ceną, a niekoniecznie wystrojem sklepu, więc placówki są zaprojektowane w sposób dość podstawowy. Wnętrze nie ucieszy estetów, ale jednocześnie obniża koszty działalności sklepu, a co ostatecznie również ma wpływ na cenę produktów.
12 sklepów od CCC
Skoro oferta TK Maxx tak dobrze się w naszym kraju przyjęła, to szczęścia próbuje też notowany na giełdzie największy sklep obuwniczy w Polsce. Na początku maja otworzył 12 sklepów (m.in. w Galerii Północnej w Warszawie, w centrum handlowym Wroclavia, Gemini Park Tychy, CH Galaxy w Szczecinie, Solaris City Center w Opolu, Galerii Korona Kielce, Galerii Łódzkiej czy Galerii Warmińskiej w Olsztynie). 15 czerwca ruszył flagowy sklep. Jego lokalizacja wzbudza sympatię wielu warszawiaków: to Domy Towarowe Wars Sawa Junior w samym centrum stolicy.
HalfPrice dopiero się rozkręca
Do końca roku Grupa CCC planuje otworzyć około 60 sklepów HalfPrice.
– Rozwój to jeden z naszych priorytetów i dlatego cieszymy się, że zaczynamy nową przygodę. Przygotowaliśmy się dobrze na to ogromne przedsięwzięcie i jesteśmy przekonani, że spotka się ono z dużym zainteresowaniem – mówił podczas debiutu marki Dariusz Miłek, Przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC.
Dla porównania: TK Maxx ma obecnie 49 sklepów, ale to nie jest jego ostatnie słowo.
Czytaj też:
Galerie handlowe czują się oszukane przez rząd. Nie chcą finansować obniżki czynszów