McDonald’s obniża ceny ulubionych produktów. To oferty rabatowe ważne aż do 23 lipca

McDonald’s obniża ceny ulubionych produktów. To oferty rabatowe ważne aż do 23 lipca

McDonald's
McDonald's Źródło:Shutterstock
McDonald's dba o swoich klientów, tworząc nie tylko ciekawe spoty reklamowe, ale również proponując specjalne akcje sezonowe. Tym razem zaoszczędzimy dzięki zdobywanym punktom.

Osoby, które, choć od czasu do czasu odwiedzają McDonald’s, wiedzą, że w sieci popularna jest aplikacja lojalnościowa, w której możemy korzystać m.in. z kuponów OkazYEAH i punktów za każde zakupy i skanowanie kodu kreskowego. Jeśli do tej pory używaliście tego typu opcji, teraz możecie cieszyć się nowymi promocyjnymi cenami.

McDonald's ma nową promocję. Oto jak działa

Nowa promocja pod hasłem „Masz punkty? Masz promkę?” Dostępna jest w ramach programu lojalnościowego Moje M Nagrody. Wszystkie punkty, które udało nam się zdobyć do tej pory, można wykorzystać na zakup ulubionych produktów w niższych cenach. Akcja obowiązuje od 21 czerwca do 23 lipca.

Zasady promocji są następujące. Wystarczy złożyć zamówienie w tradycyjny sposób w restauracji sieci, korzystając z programu lojalnościowego – dzięki temu zostajemy nagradzani punktami, a te da się wymieniać na kupony dostępne w aplikacji. Do tej pory wszystko zamieniało się na darmowe produkty lub gadżety, teraz w ramach nowych ofert rabatowych skorzystamy z tzw. dopłaty punktowej. Wystarczy kliknąć odpowiedni punkt, by zapłacić mniej.

Promocja dotyczy konkretnych produktów

Dzięki akcji McDonald’s zaoszczędzimy na menu, w którym znajduje się m.in.: Big Mac, McWrap Klasyczny, McRoyal, McFlurr Lion oraz wybrane McZestawy. Za każde złożone zamówienia otrzymujemy dodatkowe punkty, które wymienimy na kolejne zniżki.

Jeśli do tej pory nie korzystaliście z aplikacji McDonald’s, też możecie zacząć zbierać punkty. Na początek musicie zainstalować oprogramowanie i zarejestrować się podając dane i adres e-mail. Następnie podczas każdych zakupów należy otworzyć sekcję MojeM i wybrać ofertę promocyjną oraz zeskanować kod kreskowy podczas składania zamówienia.

Wspomniana opcja działa zarówno przy kasach tradycyjnych jak i samoobsługowych, linii drive-thru oraz funkcji Zamów i Odbierz w aplikacji. Nowej akcji towarzyszy barwna kampania reklamowa, której spot zobaczymy m.in. w serwisie YouTube. Podkreśla ona zalety zbierania punktów i pokazuje przysmaki, na których zaoszczędzimy. Warto pamiętać, że mowa o akcji limitowanej, czas mamy do 23 lipca – po tym czasie zasady będą takie same jak wcześniej.

Czytaj też:
Kupiła online krzesła za ponad 400 zł. Teraz podejrzewa, że były kradzione z lokalu McDonald's
Czytaj też:
Konkurent McDonald's wchodzi do Polski. Gdzie i kiedy otworzy pierwszy lokal?

Opracowała:
Źródło: horecatrends.pl