Lalki Barbie w nowej odsłonie. Promocja w Carrefourze tylko do końca lipca

Lalki Barbie w nowej odsłonie. Promocja w Carrefourze tylko do końca lipca

Lalka Barbie
Lalka Barbie Źródło:Shutterstock
Barbie od lat jest na topie, jednak teraz zrobiło się o niej szczególnie głośno. Sklepy prześcigają się w promocjach dotyczących lalek. Oto co znaleźliśmy w Carrefourze.

Oferty z lalkami Barbie rozchodzą się jak świeże bułeczki. Ostatnio produkty tego typu mogliśmy znaleźć m.in. w Pepco czy Lidlu. Tym razem naszą uwagę przyciągnął Carrefour. Specjalną kolekcję sprzedaje do 30 lipca.

Barbie w sklepach Carrefour. To wakacyjna seria

Carrefour chce nas zaprosić na wakacyjny wyjazd z Barbie. Z tej okazji od 11 do 30 lipca sprzedaje kultowe lalki i gadżety z nimi związane. Wybór jest naprawdę duży, a ceny przystępne. Warto podkreślić, że w zależności od rodzaju sklepu sieć oferuje 10 proc. rabatu w każdy weekend – dotyczy m.in. osób korzystających z karty lojalnościowej.

W Carrefourze znajdziemy lalki od 29,99 zł – tyle kosztują mniejsze modele w kształcie syren z serii Dreamtopia. Niewiele droższe, bo za 39,99 zł są lalki plażowe w strojach kąpielowych, zaś za 49,99 zł i 69,99 zł dostaniemy te z długimi włosami oraz ze zwierzętami. Na liście nie zabrakło plażowego Kena w cenie 84,99 zł i lalki z deską do serfowania.

Wśród dostępnych gadżetów pojawiły się aparat fotograficzny Barbie, bańki Barbie, zestawy z ubraniami, kamperem, a także puzzle. Najtańsze rzeczy otrzymamy za jedyne 2,49 zł. Zaś ceny bardziej skomplikowanych zestawów sięgają nawet 349 zł.

Barbie w Carrefour

Barbie to fenomen. Teraz przeżywa swój złoty czas

O Barbie jest teraz szczególnie głośno za sprawą filmowego hitu w reżyserii Grety Gerwing. Dopiero, co wszedł do kin, a już pozwala liczyć ogromne zyski. Z powodu trendu, wielu klientów szuka artykułów z motywem lalki, na topie są nie tylko zabawki, ale też ubrania, buty i wiele innych.

Historia Barbie dotyczy dużego przedsiębiorstwa Mattell, które tworzy jedne z najlepiej sprzedających się zabawek na świecie. Produkt został stworzony już w 1958 roku i stał się jednym z najbardziej ikonicznych w całej popkulturze.

Teraz głośno jest nie tylko o samym filmie i zabawkach, ale też o trendach, które zaczynają dominować w mediach społecznościowych. Jednym z najbardziej znanych jest tzw. Selfie Barbie, dzięki któremu użytkownicy mogą przerabiać swoje fotografie w różowym stylu lalek. Choć brzmi dziwnie, to spotyka się on ze sporym zainteresowaniem ze strony fanów.

Czytaj też:
„Barbie" podbija polskie kina. Znana sieć handlowa wprowadza do oferty lalki
Czytaj też:
Dla Barbie miał być tylko tłem, czyli skąd się wzięła KENfederacja?

Źródło: gazetka Carrefour